עידן ויצמן: זרקו עלינו אבנים ובקבוקים, דאגנו למשפחות

מהומות קשות בסיום
מהומות קשות בסיום | אלבום פרטי

בעקבות האירועים האלימים באום אל פאחם, שחקן הפועל טבריה סיפר בתוכנית הספורט של 103FM: "הילדים פחדו, הייתה שם התפרעות גדולה". אביב חדד טען מנגד: "שחקן שלהם התגרה באוהדים שלנו". הקבוצה תעמוד לדין

(גודל טקסט)

אתמול (ראשון) ניצחה עירוני טבריה 1:2 את הפועל אום אל פאחם ועלתה לגמר הפלייאוף של ליגה א'. בעקבות התוצאה פרצו באצטדיון מהומות קשות כשאוהדי הקבוצה המפסידה החלו לזרוק אבנים וחזיזים לכל עבר. בראיון בתוכנית הספורט של 103FM ניסה עידן ויצמן להסביר מה קרה שם.

"מה שהתחיל את הבלאגן זו אי הבנה. כפיר בן דוד שהבקיע צמד רץ למצלמה ושלח לאישתו נשיקה כי זה המשחק הראשון שבו משדרים אותנו, הקהל של אום אל פאחם חשב שהוא עושה להם תנועות, אבל הוא האדם האחרון בכדור הארץ שיסית קהל", הבהיר ויצמן, "ברור שאום אל פאחם יגידו שהוא הסית, אבל בסך הכל המצלמה הייתה ליד היציע של אום אל פאחם".

ההתפרעות: "מי ששפט את המשחק הוא שופט מליגת העל, נאאל עודה, והוא ביקש משחקני אום אל פאחם להירגע כי השחקן רץ למצלמה. כשהמשחק חודש היה קצת בלאגן אבל בשריקת הפתיחה התחילה ההתפרעות האמיתית של הקהל. ליד הספסל היו זריקות אבנים ובקבוקים. אחד השוטרים נפצע. כשהקהל ראה איפה אנחנו הם ניסו לזרוק דברים גם עלינו. הייתה כמות די גדולה של שוטרים".

אחד השוטרים שנפגע מקבל טיפול (נזיה סולטאן - אתר 'דאבל פס')אחד השוטרים שנפגע מקבל טיפול (נזיה סולטאן – אתר 'דאבל פס')

הדאגה לקהל: "דאגנו מאוד למשפחות שלנו ולקהל שהגיע למשחק, היו שם הרבה ילדים. מזל שהכניסו אותם למגרש בשלב מסוים. מאום אל פאחם יצאנו בסביבות 23:00 כשהמשחק נגמר ב-20:45. אחד השחקנים שלהם שאני לא יודע מה שמו עשה הכל כדי לשמור עלינו וכל הכבוד לו. אני דאגתי לילד בן 10, אוהד שלנו, שאמר לי שהוא ממש מפחד".

שחקן אום אל פאחם, אביב חדד, הגיב לדברים של עידן ויצמן: "מה שהוא סיפר לא בדיוק נכון. שחקן שלהם התגרה בקהל אחרי השער. היה בלאגן, כיסאות עפו בתוך חדר ההלבשה. אני יכול להבין את הקהל שלנו, אכזבנו אותו. הם ציפו שנעלה ליגה. גם אנחנו נשארנו שעה וחצי בחדר ההלבשה וספגנו קללות, עד שיצאנו. לא צריך לערב פוליטיקה וספורט".

בתגובה לאירוע תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הפועל אום אל פאחם לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות ופגיעה על ידי אוהדים וכן את בעלי התפקידים ג'בארין מוחמד סולימאן ומחאג'נה מוחמד בגין העלבת שופט, איום והפרת סדר. הדיון יתקיים ביום שלישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי