שביט מונה למאמן מרמורק, במועדון מקווים שאייל גולן יישאר

אלדד שביט
אלדד שביט | האתר הרשמי

אקס הפועל עכו יעמוד על הקווים במקומו של ניסן יחזקאל שלא רצה להמשיך, יו"ר המועדון: "לקחנו את אחד המאמנים המוכשרים בישראל". לחצים הופעלו על הזמר, מקורביו: "הוא בוחן את האופציות ויקבל החלטה בקרוב"

(גודל טקסט)

רק ארבעה ימים עברו מאז מחזור סיום העונה בליגה הלאומית וכבר התבצע שינוי בעמדת המאמן של הפועל מרמורק. ניסן יחזקאל הודיע שהוא אינו מעוניין להמשיך לעונה נוספת והערב (שלישי) אלדד שביט, שאימן בעונה שעברה את הפועל עכו ממנה התפטר בחודש ינואר, מונה למחליפו.

שביט, ששימש בעונה האחרונה גם כעוזר מאמן בני סכנין ולאחר מכן כמאמן ראשי בהפועל עכו, חוזר לליגה השנייה והמטרה שלו היא לבנות קבוצה ראויה שתילחם בעונה הבאה על מקום בפלייאוף העליון. שביט נפגש היום באמצעות סוכנו אדם קידן עם יו"ר מרמורק אילן סגל והצדדים חתמו על חוזה לעונה הקרובה. סגל: "שביט נחשב לאחד המאמנים הצעירים והמוכשרים בישראל ואני שמח שהוא איתנו. עברנו עונה לא פשוטה בשנה שעברה ואנחנו מקווים לעונה טובה יותר".

בנוסף, במועדון מקווים כי הבעלים אייל גולן יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. בימים האחרונים הופעלו לחצים מצד אוהדים ואנשים במרמורק על הזמר בכדי שיישאר לסייע ולחזק את הקבוצה. מקורביו של גולן הגיבו: "אייל בוחן את כל האופציות ויקבל החלטה לגבי עתידו בקרוב. הוא רואה חשיבות רבה במרמורק ובעיקר במחלקת הנוער של המועדון ולכן ייעשה מאמצים רבים להמשיך לעזור לקבוצה".


יעזוב? אייל גולן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי