ביהמ"ש הקפיא את הפעילות בעכו, אז'ובל וקניקובסקי לא יכולים להימכר

בן אז'ובל
בן אז'ובל | אריאל שלום

המלחמה בין העירייה לרוכש הרומני דניאל סטנצ'יו טרם הסתיימה ועתידם של שני השחקנים הבולטים של הקבוצה לא ברור. ההכרעה צפויה לעבור למוסד הבוררות של ההתאחדות

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

נראה שמעבר לירידת הליגה והבעיות המקצועיות, הבעיות הניהוליות בהפועל עכו מסרבות להיגמר. במהלך החודשים האחרונים מתנהל משא ומתן אינטנסיבי סביב עתידה הניהולי של היורדת הטרייה בין עיריית עכו לבין הרוכש המיועד, דניאל סטנצ'יו. העימות אף הגיע לבית המשפט כשבעירייה דרשו לבטל את ההסכמים שנחתמו בקיץ שעבר ואילו סטנצ'יו טוען מצדו כי עמד בהסכם ומגיע לו לעמוד בראש המועדון גם בעונה הבאה.

בדיון שהתנהל ביום חמישי שעבר הוחלט לתת לשני הצדדים להגיע להסדר ביניהם. מכיוון שהצדדים כאמור לא הגיעו להסכמה, בית המשפט צפוי להכריע בעניין ובינתיים הקפיא את כל הפעילות במועדון. משמעות הדבר היא שנכון לשעה זו עכו אינה יכולה לקבל שום החלטה מקצועית או כלכלית, משמע החתמה או שחרור שחקנים.

הנפגעים העיקרים הם שני שחקניה הבולטים של הקבוצה – הקשר גבי קניקובסקי והחלוץ בן אז'ובל. קניקובסקי מבוקש במכבי נתניה שמעוניינת להשלים את העסקה במהרה. גם אז'ובל זוכה לעניין רב בעיקר מצדה של בית"ר ירושלים ואלי טביב, אבל האחרון עדיין לא הגיש הצעה רשמית בנושא. בעכו אישרו את הדברים ואמרו: "כולנו מחכים להתפתחויות מצד בית המשפט". לא מן הנמנע כי בית המשפט יעביר את ההכרעה בנושא לבוררות של ההתאחדות לכדורגל. 


דניאל סטנצ'יו. נאבק מול עיריית עכו
דניאל סטנצ'יו. במאבק מול עיריית עכו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי