בית המשפט צפוי למנות מפרק לפ"ת, שתישאר בלאומית

אוהדי הפועל פ"ת
אוהדי הפועל פ"ת | יח"צ

לאחר שניסיונות העברת הבעלות מגלנט לעמותת "הכחולה" לא צלחו, פנו מספר מאמנים ממחלקת הנוער בבקשה למנות מפרק במטרה למנוע את ירידת הקבוצה לליגה השלישית, על אף שיורדו תשע נקודות ממאזנה

(גודל טקסט)

הסערה סביב עתידה של הפועל פתח תקווה מסרבת לרדת מסדר היום והבוקר (שני) פנו מספר מאמנים ממחלקת הנוער של המועדון לבית המשפט המחוזי בבקשה למנות מפרק מיידי לקבוצה, במטרה שזה ינסה למצוא פתרון לבעיות הכלכליות שמאיימות על עתיד המועדון.

מכיוון שמדובר בבקשה דחופה לבית המשפט, נראה שתשובה תתקבל כבר ביומיים הקרובים.  אם אכן ימונה מפרק זמני, אז ממאזנה של הקבוצה יורדו תשע נקודות, אבל אז היא תוכל להישאר בליגה הלאומית ולא תנשור לליגה א'. "זה הסיכוי האחרון להשאיר את הקבוצה בליגה השנייה", אמרו במועדון. הבקשה לבית המשפט דחופה גם בשל העובדה שבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל נתן לפתח תקווה ארכה של ארבעה ימים למצוא פתרון לפנית הבקרה התקציבית, לפיה פתח תקווה תרד לליגה א' בשל אי העברת התקציב במועד.

בתחילת השבוע ביקשו בפתח תקווה דחייה וכאמור קיבלו ארכה מבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל. אגב עוד אתמול ניסו בפתח תקווה למצוא פתרון אחר מהפירוק ואף נערכה פגישה במשרדו של ראש עיריית פתח תקווה איציק ברוורמן בה נכחו הבעלים דורון גלנט ונציגי עמותת "הכחולה" שרצו לקחת על עצמם את ניהול הקבוצה, אבל הפגישה בין הצדדים לא צלחה בעיקר בשל העובדה שטרם ידועים כל החובות הכספיים של הקבוצה ולכן בעמותה לא רצו לקחת על עצמם את האחריות לכך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי