קטמון תפגוש בגמר גביע הטוטו של הלאומית את מרמורק

וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | טוויטר

הירושלמים הביסו בביתם 0:3 את הפועל פתח תקווה של מסאיי דגו משערים של אגאדה, גוני ועדי. במשחקי הדירוג: ת"א/רמלה ניצחה 0:2 את נצרת עילית, אשקלון גברה על עפולה הודות לשער עצמי של שי בן דוד

(גודל טקסט)
הפועל מרמורק כבר גברה 1:2 על אחי נצרת והבטיחה את מקומה בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית, אבל הערב (שני) נקבעה יריבתה וזו תהיה הפועל קטמון שהכניעה בביתה 0:3 את הפועל פתח תקווה בדרך למשחק הגמר.


המשחק נערך באצטדיון טדי, מגרשה הביתי של קטמון שעלתה ליתרון ראשון שלוש דקות לפני המחצית, אז וויליאם אגאדה, בחצי העונה האחרונה הוביל את קבוצת הנוער של מכבי תל אביב לאליפות, מצא את הרשת והוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון. בדקה ה-54 נאור גוני הכפיל את היתרון ותמיר עדי בדקה ה-73 וסידר לליאור זדה את הכרטיס לגמר מול אלדד שביט ושחקניו. בדקה ה-70 האורחת עוד פספסה הזדמנות פז לחזור למשחק, כשמור שקד החמיץ פנדל.

העלאת המודעות חשובה מעין כמותה! כל הכבוד לבריגדה מלחה, ארגון האוהדים של הפועל קטמון ירושלים! @HapoelKatamonpic.twitter.com/eQmkrg04oC

— Neomi Braunschvig Rubin (@NeomiRubin) August 20, 2018

עוד היום בטוטו הלאומית, במסגרת משחקי הדירוג ניצחה בית"ר תל אביב/רמלה 0:2 את הפועל נצרת עילית משערים של גיא בדש (59) וגיא שטח (87) והפועל אשקלון גברה 0:1 על הפועל עפולה משער עצמי של המגן שי בן דוד (37)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי