הפועל פ"ת ניצחה בלוד, אשקלון גברה על איכסל

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

קבוצתו של מסאי דגו במאזן מינוס 8 נקודות אחרי שמזרחי ומליקה קבעו 0:2 בלוד, היורדת מליגת העל גברה 1:2 על איכסל בהופעה היסטורית בליגת המשנה. עוד היום: נס ציונה, שהעפילה מליגה א', סחטה 2:2 מגרייב ונצרת

(גודל טקסט)
המחזור הראשון בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) ובמוקד היה ניצחונה של הפועל פתח תקווה, הקבוצה שהופחתו ממאזנה 11 נקודות עקב הבעיות הכלכליות וההודעה הראשונית על הורדתה לליגה א', שלמרות כל זאת הצליחה להכניע בחוץ 0:2 את בני לוד.


קבוצתו של מסאי דגו נהנתה משער מוקדם של עמית מזרחי בדקה השישית, רוי מליקה הכפיל את התוצאה בדקה ה-74 ובכך הצטמצם לו המינוס לשמונה נקודות על חשבון לוד, שהחמיצה פנדל בדקה ה-33 אחרי שדודי אלון שהגיע מהפועל ת"א בחר בפינה הנכונה והדף את הבעיטה של מרטין רוס. המשחק נפתח בדקת דומיה לזכרו של מוחמד אבו סובחי, היו"ר המיתולוגי שהלך לעולמו בטרם עת לאחר שנכנע למחלה קשה.


עוד היום בלאומית, היורדת מליגת העל הפועל אשקלון גברה בביתה 1:2 על הפועל איכסל. רק היום עברה הקבוצה בבקרה ולזכותה הבקיעו אליאור מישאלי (21) וגל צרויה (62), כשבין לבין ציון צמח (23) איזן זמנית עבור העולה מליגה א'.


עולה נוספת היא סקציה נס ציונה, שחזרה מפיגור כפול וסחטה נקודה מול מכבי אחי נצרת של המאמן נג'ואן גרייב. בכר עלאא (11) ואחמד דראושה (35) כבשו ראשונים, סהר לוי (60) ועידן שמש (68) קבעו חלוקת נקודות.

הושלם המחזור הראשון בליגה הלאומית: הפועל פתח תקווה ניצחה בחוץ, היורדת הפועל אשקלון ניצחה את העולה הפועל עמאד איכסל ותיקו בין מכבי אחי נצרת לעולה השנייה, סקציה נס ציונה pic.twitter.com/6Lhk5sGSf8

— מנהלת הליגות לכדורגל (@IPFL_FOOTBALL) August 27, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי