קטמון חזרה למקום הראשון אחרי 0:1 על הפועל עפולה

הפועל קטמון ירושלים
הפועל קטמון ירושלים | עדי אבישי

אביחי וודג'ה (62) כבש ומאוחר יותר ספג אדום, מחזיקת גביע הטוטו הטרייה שמרה על היתרון ב-10 שחקנים ועקפה זמנית את כפר סבא. ראשל"צ חילצה 1:1 אצל בית"ר ת"א בזכות שער ענק של בלולו, עוד ניצחון לנצרת עילית

(גודל טקסט)

המחזור השביעי בליגה הלאומית נפתח היום (שישי) עם חמישה משחקים במקביל, כשבמררכזי שבהם ניצחה הפועל קטמון את הפועל עפולה 0:1 ועלתה, לפחות זמנית, למקום הראשון. בי"תר תל אביב סיימה רק בתיקו 1:1 נגד הפועל ראשון לציון ואילו נצרת עילית נתורה בלתי מנוצחת עם 1:3 על הפועל פתח תקווה החלשה.

הפועל קטמון – הפועל עפולה 0:1
לאחר מחצית ראשונה חלשה כמעט ללא בעיטות לכיוון השער, היה זה אביחי וודג'ה שבדקה ה-62 הגיע לכדור רוחב ודחק פנימה את שער היתרון. שבע דקות לאחר מכן הוא ספג אדום והותיר את המארחת בעשרה שחקנים, אך עפולה החלשה לא השכילה לנצל את ההזדמנות ולהשוות. קטמון עלתה למקום הראשון כשהיא חולפת על פני הפועל כפר סבא, שתצא מחר למשחק חוץ קשה אצל הפועל אשקלון ותהיה חייבת לנצח כדי לכבוש מחדש את הפסגה.

בית"ר תל אביב/רמלה – הפועל ראשון לציון 1:1
אחרי הניצחון החשוב על אחי נצרת בשבוע שעבר, בית"ר תל אביב רצתה ליצור מומנטום ולהתקרב לצמרת, אבל גילתה שראשל"צ לא הגיעה להיות יריבת אימונים עבורה. למרות שניצחה רק משחק אחד מתחילת העונה, הקבוצה של אייל ברקוביץ' לא ויתרה ואחרי שנקלעה לפיגור מוקדם משער של עומר בוארון (5) היא הראתה אופי. המחליף דולב בלולו היה כ-25 מטר מהשער לפני שהסתובב, חלף על פני הבלם ששמר עליו ושלח טיל מסובב לחיבור של המארחת. ראשל"צ עדיין לא מצליחה להיחלץ מהתחתית ובשבוע הבא תפגוש את אחי נצרת החזקה. רמלה, לעומת זאת, תוכל לכפר על התיקו נגד הפועל פתח תקווה מהתחתית.

דולב בלולו חוגג. שער יוצא מן הכלל (אודי ציטיאט)
דולב בלולו חוגג. שער יוצא מן הכלל (אודי ציטיאט)

נצרת עילית – הפועל פתח תקווה 1:3
דווקא האורחת היתה הראשנה לכבוש, כשגל לוי ניצל הזדמנות מצוינת כדי להעלות את פתח תקווה ליתרון בדקה ה-14. אבל נצרת עילית, שמלבד כפר סבא היא הקבוצה היחידה שעדיין לא הפסידה העונה, לא נבהלה. ליעד אלמליח (23) השווה בשער נהדר וז'וליו סזאר קבע מהפך עוד לפני המחצית, בדקה ה-34. במחצית השנייה כבר היתה רק קבוצה אחת על המגרש. נצרת עילית עשתה מה שהיא רוצה, היתה קרובה לכבוש יותר מפעם אחת ולבסוף הכניעה פעם נוספת את הגנת פתח תקווה עם שער של גל קתבי כדי להתייצב במקום השלישי. כמו קטמון, גם היא תקווה למעידה של כפר סבא באשקלון.

תוצאות נוספות
בני לוד – אחי נצרת 2:1
הפועל רמת השרון – סקציה נס ציונה 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי