נצרת עילית וכפ"ס נפרדו ב-1:1, ראשל"צ והפועל פ"ת ב-2:2

כפר סבא חוגגת
כפר סבא חוגגת | דני מרון

המחזור ה-9 בליגת המשנה הושלם ובסיומו הוכנבוים ושחקניו עדיין בלתי מנוצחים, הודות לשער מאוחר של סאס (78) שמחק יתרון של קוקו (37). דגו והמלאבסים במקום האחרון עם שתי נקודות, 2:2 גם בין ת"א/רמלה לעכו

(גודל טקסט)

הפועל פתח תקווה הצליחה ביום חמישי האחרון לעלות מעל אפס נקודות, שמונה מחזורים לקח לה לעשות זאת ולהשאיר מאחור את מינוס 11 הנקודות איתו פתחה את העונה. הערב (שני) בנעילת המחזור התשיעי היא אמנם שוב כבשה מוקדם ואיבדה את היתרון בדרך למעידה, אבל צברה נקודה נוספת למאזנה ב-2:2 ההפכפך מול הפועל ראשון לציון.

עוד הערב, הפועל כפר סבא הייתה קרובה לשוב למסלול הניצחונות על חשבון הבלתי מנוצחת היחידה העונה, הפועל נצרת עילית, אבל ספגה 1:1 מאוחר והותירה את הפועל קטמון לבדה בפסגה. גם בקרב בין המדורגות 7 ו-8 ערב המחזור נפרדו הצדדים ב-2:2, לאחר שהפועל עכו מחקה פיגור כפול מול בית"ר תל אביב/רמלה בדקה ה-90.

הפועל נצרת עילית – הפועל כפר סבא 1:1
אחת ההפתעות היותר נעימות עד כה היא ללא ספק הפועל נצרת עילית, שגם מול הפועל כפר סבא המכוונת לשוב לליגת העל לא הרימה ידיים ושמרה על הטייטל "בלתי מנוצחת". שער של בנג'מין קוקו בדקה ה-37 – השביעי שלו העונה –  כמעט הכריע את ההתמודדות וכבר הציב את הפועל כפר סבא בצמוד להפועל קטמון, אבל פדרו סאס (78) קבע 1:1 ושמר על קבוצתו במרחק נקודה מהירוקים של ארז בנודיס. נצרת עילית אמנם לא ניצחה שני מחזורים רצופים, אבל היא עדיין שלישית עם 17 נקודות, נקודה פחות מהפועל כפר סבא ושלוש מתחת למוליכה מהבירה. סגנית המוליכה סופרת כבר מחזור שלישי רצוף ללא ניצחון.


בנג'מין קוקו. שבעה שערים העונה (אודי ציטיאט)

הפועל ראשון לציון – הפועל פתח תקווה 2:2
משחק הפכפך ומהנה היה בהברפלד, בסיומו נפרדים הכתומים מעיר היין והכחולים ממלאבס בשוויון. פנדל של אמאדו סוקונה בדקה ה-12 העלה את מסאי דגו ושחקניו ליתרון מהיר, אבל המקומיים השוו תוך חמש דקות מבישול של אנטוניו מרשיץ' לאורי פסו ובתוספת הזמן לפני השריקה למחצית גיל יצחק ניצל ערבובייה ברחבה כדי להשלים מהפך. למזלם של האורחים, סוקונה דייק בפנדל נוסף בדקה ה-64 וקבע חלוקת נקודות שמשמעותה שפ"ת עדיין במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד, אחרי שהחלה את העונה במינוס 11 כאמור, ראשל"צ מדורגת שמינית עם 10 נקודות.


בית"ר תל אביב/רמלה – הפועל עכו 2:2
בקרב בין שתי נועלות חבורת הפלייאוף העליון, זיו אריה ושחקניו כמעט השיגו ניצחון יקר שהיה מקרב אותם מאוד לחבורת הצמרת, אבל הם ספגו בדקה ה-90, איבדו יתרון כפול ונפרדו ב-2:2. עכו ניסתה למחוק את היתרון הכפול משעריהם של אופיר טקיאר (31) ואילון אלמוג (40), ותחילה צימקה מפנדל של אליאור סיידר (68), אלא שבתוספת הזמן השיגה את השוויון ברמלה משערו של אייסון אקיגו ואמנם רשמה משחק שישי רצוף ללא ניצחון, אבל תתנחם במחזור שני רצוף ללא הפסד. ת"א/רמלה גם כן עם 10 נקודות, אבל לזכותה משחק חסר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי