כפ"ס הפסידה 1:0 בראשל"צ, 1:3 לקטמון על אחי נצרת

שום
שום | דני מרון

גיל יצחק כבש את השער היחיד במשחק ושלח את הירוקים בלי נקודות. המוליכה הרשימה עם שלישייה והיא בודדה בפסגה עם 26 נקודות, נצרת עילית שלישית אחרי 0:2 על עפולה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

חמישה משחקים נערכו אחר הצהריים (שישי) במסגרת המחזור ה-11 בליגה הלאומית. הפועל כפר סבא התארחה אצל הפועל ראשון לציון וספגה הפסד 1:0. המוליכה הפועל קטמון לוהטת. היא פגשה בביתה את מכבי אחי נצרת וגברה עליה 1:3.

הפועל איכסל אירחה את הפועל מרמורק, ניצחה 0:1 והמשיכה במסע ההתאוששות הנהדר שלה. הפועל עפולה שיחקה בנצרת עילית ונוצחה 2:0 ובית"ר ת"א/רמלה אירחה במגרשה את סקציה נס ציונה המפתיעה וגברה עליה 0:2. הפועל קטמון צועדת בראש הטבלה עם 26 נקודות, הפועל כפר סבא שנייה עם 21 נקודות והפועל נצרת עילית המפתיעה כבר במקום השלישי עם 20 נקודות.

הפועל ראשון לציון – הפועל כפר סבא 0:1
ראשל"צ פתחה טוב את המחצית השנייה ועלתה ל-0:1 בדקה ה-49. יבגני ברגמן איבד את הכדור לאיתמר שבירו, החלוץ מצא עצמו מול איתמר ישראלי אבל העדיף למסור לגיל יצחק שהבקיע והעניק למארחת יתרון. כפר סבא, הנאבקת על אחד משני המקומות הראשונים בליגה המובילים לליגת העל, ספגה עוד הפסד.

הפועל קטמון – מכבי אחי נצרת 1:3
אין ספק כי הפועל קטמון היא הקבוצה הטובה ביותר בליגה הלאומית העונה, לפחות עד כה, והיא צועדת בבטחה לעבר ליגת העל, לראשונה בתולדותיה. היום היא פתחה פער של שש נקודות מהמקום השלישי, כשלה 26 נקודות. קטמון עלתה ל-0:1 כבר בדקה ה-11. עדן דהן קיבל כדור ברחבה ובעט חזק לפינה הרחוקה ופנימה. בדקה ה-29 כבר 0:2 למארחת. דהן מסר לבן שמעון שהגביה את הכדור לרחבה וירדן אבוחצירה נגח מקרוב לרשת.


אוהדי קטמון. מריחים עלייה לליגת העל? (עדי אבישי)

על סף השריקה להפסקה, קטמון נותרה עם 10 שחקנים אחרי שהבלם נעם חפצדי קיבל את הצהוב השני והורחק. בדקה ה-65 עלתה קטמון ליתרון מבטיח של 0:3. דהן הגביה כדורקרן משמאל, אבוחצירה התמקם היטב ונגח מקרוב לרשת. צמד שערים בנגיחה לירדן אבוחצירה. עידו אקסברד צימק ל-3:1 בדקה ה-80 כשבעט מדויק מ-16 מטרים לרשת.

הפועל איכסל – הפועל מרמורק 0:1
העולה החדשה שהצליחה להתאושש לאחר פתיחת עונה איומה, המשיכה בבריחה המרשימה שלה מהתחתית. מרמורק לעומתה, נותרה הקבוצה היחידה בליגה שלא השיגה אף לא ניצחון אחד לאחר אחד עשר מחזורים והיא במקום הלפני אחרון, בזכות עונש הפחתת 11 הנקודות של הפועל פ"ת. בדקה ה-30, 0:1 לאיכסל. מוחמד בדרנה המושאל מסכנין בעט מחוץ לרחבה כדור חזק לקורה ופנימה. פיראס אבו עקל מאיכסל ספג כרטיס אדום בדקה ה-72.


אלדד שביט. היחיד בליגה בלי ניצחון (אודי ציטיאט)

נצרת עילית – הפועל עפולה 0:2
קרב צמרת בין שתי הקבוצות הצמודות זו לזו בטבלה, כאשר החמישית אירחה את השישית. החבורה של ירון הוכנבוים המשיכה להיראות נהדר ובדקה ה-83 היא עלתה ליתרון 0:1. בלילתי הגביה קרן משמאל, ואלון נצר נגח חזק לרשת. שבע דקות בתוך תוספת הזמן, עלתה המארחת ל-0:2. אוהד רבינוביץ' עט על כדור שניתז מהקורה אחרי בעיטה מרחוק של איתן וולבלום וכבש מקרוב שער שנתן את האות לשמחה הגדולה ביציעים.


הוכנבוים. כבר במקום השלישי (עדי אבישי)

בית"ר ת"א/רמלה – סקציה נס ציונה 0:2
המפתיעה הגדולה של העונה, נס ציונה, אשר עלתה מליגה א' ופתחה את העונה בצורה מרשימה, נעצרה היום ברמלה. בדקה ה-40 נותרה הקבוצה הביתית בעשרה שחקנים אחרי שדניאל סולומון ספג כרטיס אדום. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, עלתה המארחת ליתרון. גיא בדש הוכשל ברחבה וזכה בפנדל, עומר בוארון בעט מהנקודה הלבנה לרשת. 0:1 לבית"ר ת"א/רמלה. בדקה ה-77, 0:2 לבית"ר ת:א/רמלה. יוג'ין אנסה קיבל כדור ברחבה, הסתובב וכבש מקרוב את השער השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי