דוהרת לליגת העל: 0:3 לקטמון על רמה"ש, ר"ג – אשקלון 1:1

זינו מול בומשטיין
זינו מול בומשטיין | אודי ציטיאט

מוליכת הטבלה ממשיכה להרשים והיום היא עשתה עוד צעד לקראת עלייה היסטורית לליגה הבכירה, עם שלושער ביתי חלק. ברמת גן, אבידור כבש ראשון, ניניס השווה לדרומיים. נס ציונה ניצחה 1:4 את ראשון לציון

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)
המחזור ה-12 בליגה הלאומית נפתח אחר הצהריים (שישי) עם חמישה משחקים, כאשר במוקד המשחק שבו אירחה הפועל רמת גן את הפועל אשקלון ואשר הסתיים ב-1:1. המוליכה הפועל קטמון פגשה בביתה את הפועל רמת השרון והביסה אותה 0:3 משערים שנכבשו במחצית השנייה.


סקציה נס ציונה אירחה את הפועל ראשון לציון לדרבי האזורי והביסה אותה 1:4. הפועל נצרת עילית המפתיעה התארחה אצל הפועל מרמורק, נותרה בעשרה שחקנים וניצחה 1:2 ואחי נצרת פגשה במגרשה את הפועל עכו וזכתה בניצחון יקר 0:1 שהושג בדקה ה-90.


הפועל רמת גן – הפועל אשקלון 1:1
המשחק המרכזי של המחזור היה מלא אירועים והסתיים בשוויון בין המארחת של ניר ברקוביץ' לאורחת של שלומי דורה. בדקה ה-31 הפועל רמת גן עלתה ליתרון. דור חוגי מצא את יובל אבידור, שמ-15 מטרים בעט חזק לרשת. חלפה רק דקה אחת ואשקלון השוותה. ניסן דנון בעט כדור שנהדף, אליאור משלי השתלט על הכדור החוזר ומסר לסוטיריס ניניס, שכבש משמונה מטרים, 1:1.



אבידור חוגג שער יתרון לרמת גן (אודי ציטיאט)



ניניס וחבריו אחרי שער השוויון (אודי ציטיאט)


הפועל קטמון – הפועל רמת השרון 0:3
הירושלמים ומאמנם ליאור זדה, המוליכים את הטבלה, המשיכו במומנטום האדיר שלהם עם ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות ותשעה משחקים ללא הפסד, תוך שעשו צעד נוסף בדרך להעפלה היסטורית לליגת העל.


אחרי מחצית מאופסת, קטמון השתלטה על המשחק וכבשה שני שערים בתוך ארבע דקות. בדקה 55, 0:1: ג'ייק רוזנסקי מסר טוב להראל שלום, שמעשרה מטרים בעט חזק לרשת. בדקה ה-59, קטמון עלתה ל-0:2: הראל שלום במהלך אישי נהדר בסיומו בעט מ-20 מטרים, פנימה. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, 0:3 לקטמון: ירדן אבוחצירה במהלך אישי נהדר נכנס לרחבה ובעט מדויק פנימה, כדי להשלים את החגיגה.



ליאור זדה. חזק במקום הראשון (עדי אבישי)


סקציה נס ציונה – הפועל ראשון לציון 1:4
הדרבי של אזור השפלה היה רב שערים. בדקה ה-17, עלתה נס ציונה ל-0:1. אחמד שעבאן ניצל ערבוביה בהגנת האורחים אחרי קרן מצד ימין ומעשרה מטרים בעט לפינה השמאלית של השער. בדקה ה-34, נס ציונה עלתה ל-0:2. השוער בן וייצמן ביצע עבירה ברחבה, ספג כרטיס צהוב שני ובעקבותיו כרטיס אדום תוך שגרם לפנדל, אותו ניצל היטב רז שטיין, שהכניע את השוער המחליף רועי פוקס.


בדקה ה-42 כבר 0:3 לנס ציונה. רז שטיין בעט מ-20 מטרים, רועי פוקס הדף, ואמנון טדלה דחק מקרוב לרשת. דקה להפסקה, הפועל ראשון לציון צימקה ל-3:1. ניב סרדל הגביה, גיל יצחק בעט ונהדף, דולב בלולו הגיע אל הכדור החוזר וכבש. בדקה ה-52 קבעה המארחת 1:4 משער נגיחה של רז שטיין, שהשלים צמד פרטי נהדר.


הפועל מרמורק – הפועל נצרת עילית 2:1
הקבוצה מרחובות נפרדה השבוע מהמאמן אלדד שביט ומינתה במקומו את איציק עובדיה, רשמה 13 משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות ולזכותה רק חמש נקודות מ-36 אפשריות, והיא עמוק בתחתית. האורחת, קבוצתו של ירון הוכנבוים עם  ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות והיא צמודה לצמרת הגבוהה.



הוכנבוים. הפתעת הליגה (ערן לוף)


נצרת עילית עלתה ל-0:1 בדקה ה-16. גל ספיר נגע בכדור בידו ברחבה וגרם לפנדל, אותו הפך גיא דיין לשער. בדקה ה-42 עלתה האורחת ל-0:2 כשגיא דיין השלים צמד אישי נהדר בבעיטה מהאוויר לרשת. מרמורק כבשה בדקה ה-52 וצימקה ל-2:1 כשאביעד בורלא בעט חזק מ-16 מטרים, הכדור פגע בג'ורג' אמסיס והכניע את אבי איבגי. החל מהדקה ה-77 נותרה נצרת עילית בעשרה שחקנים אחרי שאוהד חזוט ביצע עבירה שהובילה לכרטיס צהוב שני ובעקבותיו כרטיס אדום.


אחי נצרת – הפועל עכו 0:1
שער הניצחון נכבש בדקה ה-90. אמג'ד סלימאן בעט מ-25 מטרים, רום אילוז הדף לא טוב ואחמד דראושה ניצל את המתנה הלא צפויה שקיבל ודחק את הכדור החוזר מקרוב לרשת.

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי