הכחולה: חצי מיליון שקל להפועל פ"ת תמורת הבעלות

אוהדי הפועל פתח תקווה
אוהדי הפועל פתח תקווה | אודי ציטיאט

חברי עמותת אוהדי הקבוצה ממלאבס, מודאגים מהאפשרות שלראשונה בתולדותיה, תנשור נועלת טבלת הליגה הלאומית בסוף העונה לליגה א'. אם יהפכו לבעלים, הם מתחייבים לחזקה

(גודל טקסט)
עמותת הכחולה, המייצגת מאות מאוהדי הפועל פ"ת, הודיעה היום (מוצ"ש), כי במידה שתקבל את הבעלות על מועדון הכדורגל עד חלון העברות בינואר הקרוב, היא תחזק את הקבוצה בסכום של 500 אלף שקל. העמותה עתידה להשקיע את הכסף בשחקנים, בעיבוי הצוות המקצועי, ויתכן שגם בהארכת חוזהו של המאמן מסאי דגו.


חברי העמותה וכן האוהדים, מודאגים מאוד ממצב המועדון, שמתקשה בצבירת נקודות ונותר במקום האחרון בטבלת הליגה הלאומית עם שלוש נקודות לאחר כ-12 מחזורים. כזכור, המועדון התחיל את העונה עם מינוס 11 נקודות, זאת לאחר ספיגת עונש של שתי נקודות בעונה שעברה בתקופת בעלותו של דורון גלנט, והורדה של תשע נקודות נוספות בעקבות פירוק המועדון בקיץ האחרון.


בתחילת החודש, האוהדים הניפו במשחקי הקבוצה שלטים וכרזות שנשאו את הכיתוב: "יונגר הבטחת תקיים, תוציא את הפועל למכרז", בליווי שירים הקוראים לעו"ד יצחק יונגר לקיים את הבטחתו. במצב הנוכחי, גם האוהדים מבינים כי ללא הזרמת סכום כסף משמעותי, שיאפשר את חיזוק המועדון בחלון ההעברות בינואר, הקבוצה תתקשה להישאר בליגה הלאומית; וחשש האוהדים לנשירה לליגה א', לראשונה בתולדות המועדון, יתממש.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי