שרון מימר לקראת הפועל באר שבע: אין דבר כזה בלתי אפשרי

שרון מימר
שרון מימר | צילום: דני מרון

מאמן בית"ר נשמע אופטימי לקראת המשחק הקשה בטרנר ודיבר גם על איינבינדר: "מקווה בשבילו ובשביל המועדון שימשיך"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים תצא במחזור הקרוב למשחק חוץ קשה מול מוליכת הטבלה הפועל באר שבע. הקבוצה קיימה הבוקר מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בה נכחו דן מורי ומאמן הקבוצה, שרון מימר שדיבר על היריבה:


"הפועל באר שבע קבוצה חזקה ואולי החזקה בליגה. המשחק בטרנר הוא הכי קשה, אבל הוא בדרך שלנו להשגת המטרה. נצטרך לבוא לבאר שבע ולנסות להוציא נקודות. יש לנו את הכלים לכך ואם נבוא מוכנים, גם עם החיסרון של אנטואן, אפשר לעשות שם דברים טובים. יש לנו מספיק זמן ואימונים עד המשחק ונמצא את הפתרון להתמודד עם טוני וואקמה. יש לנו פתרונות בסגל".

 

חשיבות המשחק: "אנחנו רוצים לנצח בשביל להתקדם בטבלה. אנחנו עובדים קשה כל העונה וברגעים האחרונים רוצים להגיע למאני טיים כמו שצריך. נצטרך להוציא נקודות בכל משחק. באר שבע לא הפסידה בטרנר וזה אתגר מבחינתנו. אין דבר כזה בלתי אפשרי בספורט. אם נהיה בית"ר, אנחנו יכולים להשיג את זה".

 

מעמדו של דן איינבינדר: "לא צריך לדבר איתו. דן מספיק בוגר ואינטיליגנט לסיים את העונה כמו שצריך ולעשות את המקסימום. אנחנו לא יודעים מה יהיה בהמשך. מקווה בשבילו ובשביל המועדון שימשיך. דן היה צריך רענון מבחינה פיזיולוגית. עושים מזה רעש, אבל גם לעזרא ולמורי הורדנו מהעומס. זה חלק מהתפקיד שלנו – לשמור על שחקנים".

 


ההדחה מהגביע: "כולנו מאוכזבים מההדחה מהגביע. רצינו להגיע לגמר בטדי. הקבוצה הזאת איכותית מבחינת אנשים וחזקה מאוד מנטאלית. זאת הסיבה ששלושה ימים אחר כך באנו למשחק מול סכנין והתפוצצנו. זה מראה על המועדון וזה משמח אותי".

 

דן מורי, שנכח אמר: "הביקורת מאחוריי. אני מתעסק משחק אחרי משחק ומציג יכולת טובה. עמדנו יפה נגד באר שבע במשחקים האחרונים. זו משימה קשה מאוד, אבל אנחנו ניישיר להם מבט וננסה להשיג את התוצאה שאנחנו מייחלים לה. נצטרך לתת הכל על המגרש, לשחק את הכדורגל שלנו, להביא אנרגיות ואני מאמין שאנחנו יכולים להביא נקודות. הראינו את זה גם במשחק האחרון בטרנר. כל משחק חשוב וכל נקודה חשובה בדרך למטרה".

 

בתוך כך, המועדון נקנס היום ב-10,000 שקלים בעקבות האבוקה שהודלקה על ידי אוהדי הקבוצה בחצי גמר הגביע נגד מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי