בית"ר ירושלים: אריק סאבו נפצע באימון, בספק להפועל באר שבע

אריק סאבו
אריק סאבו | דני מרון

חדשות מדאיגות לשרון מימר אחרי אימון אמוציונלי ובו נרשם עימות בין קליימן לעזרא. מורי ברדיו ירושלים: "הקהל הירושלמי תובעני לטוב ולרע"

(גודל טקסט)
חדשות מדאיגות לבית"ר ירושלים. קשר הקבוצה אריק סאבו מתח היום (שישי) את השריר האחורי באימון הקבוצה והוא בספק גדול למשחק נגד הפועל באר שבע ביום שני בטרנר.

 

סאבו גילה שיפור ביכולתו מאז מונה שרון מימר למאמן והפך לבורג חשוב. במחזור האחרון מול סכנין (0:3) כבש את שער הבכורה שלו בישראל ואף הוסיף בישול. 

חן עזרא. אימון אמוציונלי


עוד שחקן מפתח, המגן הימני אנטואן קונט, ייעדר בוודאות בגלל כרטיסים צהובים. 
האימון עצמו היה אמוציונלי ובמהלכו נרשמו חילופי דברים בשני מקרים שונים – בוריס קליימן וחן עזרא. בקבוצה נטען כי השחקנים המעורבים לא עברו את הגבול.

 

בנוסף סיפר הבלם דן מורי בראיון לרדיו 101FM: "עם התוצאות מגיעות מחמיאות. עברתי תקופה קשה עם האוהדים. הקהל הירושלמי הוא תובעני לטוב ולרע. הקבוצה עזרה לי, ואני מאמין שאמשיך בעונה הבאה, בכל אופן אני חתום". 

 

ההצגה מול סכנין וההתאוששות מההדחה: "מול סכנין נתנו תצוגת תכלית. כשמגיעים לחצי גמר ולא עולים זה פספוס, היו לנו כמה נפילות העונה ואם לא היינו מועדים זה היה יכול לדחוף אותנו. אחרי ההדחה אנחנו משנסים מותניים ורוצים לשחזר את המסע האירופי".

  

 

התקופה עם רן בן שמעון: "הוא נתן לי גב, וגם כשלא שיחקתי הוא שוחח איתי והסביר לי הכל. האנרגיות השתנו מאז ששרון הגיע. זה ההבדל העיקרי. אצל מימר ייצבנו את ההגנה והקישור, אנחנו משחקים כדורגל בית"רי. אם נמשיך להביא את התוצאות, הקהל יהיה איתנו".

 

לקראת באר שבע: "אנחנו שואבים ביטחון מהמשחקים הקודמים מולם, בהם עמדנו טוב. זה אתגר, לא נבוא להסתגר אלא לנצח". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי