בוזגלו בתמונת ההרכב של ב"ש, הובאן במאבק עם יורשו?

אובידיו הובאן
אובידיו הובאן | דני מרון

בכר מתלבט לגבי המערך לקראת בית"ר, איינבינדר מול קבוצתו הבאה?

(גודל טקסט)

 שחקני הפועל באר שבע קיבלו אמש (שבת) תזכורת שסיפור האליפות טרם הוכרע. עם פער של שלוש נקודות בלבד ממכבי תל אביב תנסה מחר (שני, 21:00) האלופה לשלב את חגיגות המימונה עם ניצחון שלישי העונה על בית"ר ירושלים מה שיגדיל שוב את הפער בצמרת לשש נקודות.

המאמן ברק בכר וראשי המועדון הניחו בצד את פרשת המכונית השרופה של וויליאם סוארס, והם מתמקדים במציאת הנוסחה ש"תדליק" את טרנר. סגל כמעט מלא יעמוד לרשות המארחת, למעט ניב זריהן ומתן אוחיון שעדיין סוחבים פציעות.

מאור מליקסון, שהחמיץ את הניצחון על מכבי פתח תקווה במחזור הקודם בגלל רגישות בשריר, חידש את פעילותו וצפוי לעבור מבחן כשירות סמוך לשריקת הפתיחה. הנטייה היא להתחשב ברצונו של הקשר כך שההחלטה אם ישחק תלויה בו.

מליקסון
מליקסון, ישוב להרכב? (דני מרון)

ג'ון אוגו סיים לרצות עונש השעיה בגלל צבירת כרטיסים צהובים ויחזור להרכב. בסיטואציה מסוימת צפוי להתפתח עימות מעניין בין אובידיו הובאן לבין דן איינבינדר שמועמד ללבוש בעונה הבאה את המדים האדומים על חשבונו של הרומני. בחירת מערך התקפי תחזיר את מאור בוזגלו לעניינים וטובים סיכוייו להשתלב במהלך המשחק.   

שחקני האלופה שאבו אתמול עידוד מחזרתו של מוחמד גאדיר לאימונים מלאים לאחר שניצל בנס מתאונת דרכים. מכוניתו של אגדיר התהפכה לפני מספר ימים בשעת לילה מאוחרת והוא נחלץ רק לאחר שניפץ את שמשת החלון הקדמי.

במקביל נמשכת חקירת המשטרה בנוגע לנסיבות שריפת מכוניתו של וויליאם סוארס בשבוע שעבר באזור הפאבים בעיר. ממצאי החקירה יגובשו בתיאום עם חוקר דליקות של שירותי הכיבוי, ואז ייקבע סופית האם המכונית הוצתה או שכשל טכני גרם להתלקחותה. מול שני המקרים הקשים האלה מתייחסים באגודה בסלחנות לזימונו של מיכאל אוחנה לקורס נהיגה מונעת בעקבות מעורבותו בעברות תנועה קלות יחסית.

סוארס
רכבו של סוארס, החקירה נמשכת 

המשחק יפתח בדקת דומיה לזכרו של ג'קי (אפללו) דקל, מאמן הקבוצה ושחקנה לשעבר שהלך לעולמו בגיל 75. השחקנים יענדו כנראה סרטים שחורים לאות אבל. בשנות ה-60 ותחילת שנות ה-70 שיחק דקל כבלם, ולאחר פרישתו עבר לתחום האימון. תמיד ייזכר כמי שהציל את הפועל באר שבע מירידה כמעט בטוחה לליגת המשנה בסיומה של עונת 1984/85. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי