הפועל באר שבע: בוזגלו הציל את בכר, עכשיו שיציל את הקריירה

בוזגלו. חוזר לכרמל?
בוזגלו. חוזר לכרמל? | צילום: דני מרון

כוכב הפועל באר שבע עשה את השינוי בדרך לניצחון על בית"ר ירושלים, כעת הוא צריך להחליט איפה ישחק בעונה הבאה

(גודל טקסט)
צריך להיות מלאי הערכה לשתי המובילות בליגה שלנו, באמת, זה לא קל אפילו בעיניי כמי שלא עומד בלחצים האלה זה נראה בלתי אפשרי לעלות כל שבוע למשחק בידיעה שאתה פשוט חייב לנצח אין דרך אחרת, היריבה שלך לא ממצמצת וכל איבוד נקודות עלול לעלות בתואר (מכבי ת"א) או למחוק את כל מה שעשית עונה שלמה (באר שבע), מופלא.

 

אמש (שני) שוב הלחץ היה על ב"ש והיא עמדה בו בצורה יפה אם כי זה היה הכי קרוב להפסד ראשון בטרנר. עם קצת פחות מזל ויותר ריכוז מצד שחקני בית"ר הם היו עושים לעצמם שירות גדול בקרב על המקום השלישי ונכנסים להיסטוריה כראשונים שניצחו בטרנר.


ראדי חוגג. בהתחלה זה הלך קשה. צילום: דני מרון

 

שרון מימר הגיע מוכן למשחק מול בכר איתו עבד. מאמן בית"ר יודע איך יריבו חושב והכין את הקבוצה שלו מצוין. בכר, שנוהג להפתיע, לא הצליח להקשות על עוזרו לשעבר במחצית הראשונה.

 

הסיבה לכך פשוטה. כמו במשחק מול מכבי פתח תקווה פ"ת, האלופה עלתה במערך לא מאוזן במחצית הראשונה עם טוני וואקמה בשמאל ומאור מליקסון כשחקן חופשי כשאגף ימין נותר דליל מבחינה התקפית, מה שאפשר לחן עזרא ומרסל הייסטר למנוע כמעט כל הצטרפות של ביטון להתקפה וגרם לאלופה להיות שבלונית וצפויה.

 

המחשבה של הצוות המקצועי של האלופה הייתה לנצל את היעדרו של אנטואן קונט ולשלב בין וואקמה למליקסון באגף אחד מול דוד קלטינס, אבל מימר היה מוכן גם לזה, מוכן היטב. כל זה הביא את ב"ש לאחת המחציות החלשות שלה בטרנר במסגרת מקומית.

 

בכל משחק שהוא לא מול מכבי ת"א בכר חייב לפתוח עם שחקני כנף מובהקים שהיריב יהיה חייב להצמיד אליהם שמירה, לעיתים כפולה, וזה יעניק שטחים לשאר שחקני החלק הקדמי. אי אפשר לסמוך על כך שהיריב יתעייף אחרי מאמץ הגנתי בולט במחצית הראשונה ואז למצוא פתרון לקראת הסיום.


שחקני הפועל באר שבע. בסוף הם חגגו. צילום: דני מרון
 

ואז "הילד ענק" נכנס. זה היה הרגע ששינה את המשחק. פתאום להייסטר ועזרא היה על מי לשמור וממי להיזהר, הם לא יכלו לצופף באמצע כמו בחצי הראשון והמשחק של ב"ש הפך מרווח יותר. פחות שחקנים שמרו על וואקמה וגם בן ביטון הרגיש נוח יותר לעלות להתקפה.

 

מילה גם על ביטון שעל יכולות ההגנה שלו אין עוררין, אבל המסירה האחרונה לוקה בחסר. מספרים שבאימונים ההגבהות שלו מדויקות ובמשחקים זה לא קורה. בפליאוף הוא העביר הילוך והפך הרבה יותר מדויק , אולי הכי מדויק מתחילת הקריירה. אז נכון שדור אלו בדרך אבל אם ביטון נשאר, אלו לא יכול לבנות על מקום קבוע בהרכב.

 

וכמו אחרי כל מהלך נהדר של מאור בוזגלו עולה השאלה יישאר או לא יישאר, ילך לצפון, למרכז או לנתב"ג? כתבתי כאן כבר לפני מספר שבועות שבוזגלו מקצוען וייתן את הכל על המגרש ואני לא מתפלא שכך קורה. אחרי הסכומים האדירים ש"סוכנו" ביקש, הוא מתחיל להבין שמיליון יורו הוא לא יקבל וכנראה גם לא קרוב לכך. וכעת מאור צריך לשאול את עצמו האם בשביל 10-15 אחוז יותר שווה לעזוב מועדון אליו הוא מחובר אליו, מצליח בו מקצועית, נמצא בטופ המקומי ובזירה האירופית וכל זה בגלל ענייני כבוד ואגו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי