זעם בבני יהודה: הפועל מנסה לזהם את הכדורגל, צריכה להתבייש

ניסן יחזקאל בני יהודה
ניסן יחזקאל בני יהודה | אודי ציטיאט

הכתומים רותחים על החשדות נגדם בגין הטיית משחק לכאורה. מאשקלון נמסר: "לא מתעסקים בהשמצות ובתחבולות"

(גודל טקסט)
הפועל אשקלון סיימה הבוקר (שישי) את הכנותיה למשחקה החשוב נגד בני יהודה, המגיע לאחר שהקבוצה של יובל נעים עלתה מעל הקו האדום.


באשקלון משדרים אופטימיות רבה לקראת המשחק ומקווים כי למרות קצב צבירת הנקודות העגום באצטדיונה העונה, היא תצליח לשמור על הבית. מאמן הקבוצה יובל נעים אמר לקראת המשחק כי: "מדובר באחד מהמשחקים החשובים בשנים האחרונות. חיכינו עונה שלמה להגיע למעמד הזה שבו הכל תלוי בנו, ואנו נמצאים במצב מצוין."

הדרומיים יגיעו למשחק כאשר מתן חוזז יהיה מחוץ לסגל עקב פציעה שהוא סוחב בקרסול, העלולה למנוע ממנו ליטול חלק במחזורים המכריעים., מה שנותן כאב ראש לא קטן למאמנו. כמו כן גם הבלם טל מכלוף נמצא בספק גדול למשחק עקב פציעה.


על רקע החשד מצד הפועל ת"א לכשרות המשחק, דובר הפועל אשקלון מסר בתגובה: "הפועל אשקלון עורכת הכנות קדחתניות לקראת המשחק מול בני יהודה ובכלל, בהמשך מאבקי ההישרדות בליגה. אנו מרכזים את כל המאמצים ואת כל האנרגיות בכדי שהשחקנים יביאו את מקסימום היכולת על הדשא. אנו לא מתעסקים בפסיכולוגיות, בהשמצות, בהשערות ובתחבולות שאינן קשורות בספורט הישגי בכלל ובכדורגל בפרט".
 

יובל נעים. דירבן את השחקנים
יובל נעים. דירבן את השחקנים


בני יהודה: זעם אדיר על חשדות הפועל תל אביב בגין הטיית המשחק

בני יהודה קיימה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (שבת) בחוץ נגד הפועל אשקלון. ההכנות למשחק הם בצל הבקשה של הפועל תל אביב מההתאחדות לכדורגל להציב משקיף מטעם משרד החקירות "ויצמן יער", כדי לדאוג שהמשחק יתנהל באופן ספורטיבי. 


מהמועדון נמסר בעקבות הדרישה של האדומים מהמשטרה לפתוח בחקירה: "מי שהגיש את התלונה (ומי ששלח אותו) עושה מעצמו צחוק ובעיקר צריך להתבייש. זה ניסיון בוטה ומביך להלך אימים ולזהם את הכדורגל שלנו ואת הספורטיביות. כל שנה נלחמות קבוצות כנגד הירידה והפועל תל אביב כנראה לא מוכנה להשלים עם זה שהפעם היא נמצאת במקום הזה. מציעים להם להתרכז בצבירת נקודות על כר הדשא. הם כבר השיגו לעצמם די והותר יתרונות בלתי ספורטיביים לעונה אחת".


גורמים המקורבים לשתי הקבוצות טוענים כי בהפועל תל אביב חושדים לכאורה כי שחקנים בבני יהודה כמו פדרו גלבאן ששיחק העונה באשקלון, ואלמוג בוזגלו שאחיו משחק באשקלון לא יתאמצו מחר. בבני יהודה זועמים על החשדות וטוענים כי מדובר במהלך חוצפני ולא הוגן. גורם בסביבת המועדון אמר: "הפועל תל אביב חגגה את הניצחון על בני יהודה לפני מספר מחזורים כאילו זכתה באליפות ולא דיברה על שליח מטעם משרד החקירות".


המאמן ניסן יחזקאל יחסר מחר את הבלם והקפטן הפצוע איציק עזוז, ואת המגן הימני מאור קנדיל המוצהב. השוער הליטאי אמיליוס זובאס לא התאמן גם היום בשל מחלה ולמעשה החמיץ את כל אימוני השבוע הנוכחי. רק מחר יחליטו ניסן יחזקאל ויצחק שום אם השוער יוכל לשחק או שבין הקורות יעמוד ניקיטה חייקין.



אלמוג בוזגלו. גם הוא נחשד
אלמוג בוזגלו. גם הוא נחשד
 

יחזקאל הבהיר לשחקנים כי "הקבוצה לא הבטיחה מעשית את ההישרדות וחובה להמשיך להיות דרוכים ומאורגנים לקראת משחק גמר גביע המדינה בעוד חודש נגד מכבי תל אביב".


הרכבים משוערים


הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אבי מלכה, ברניסלב איבנוביץ', אמיר בן שמעון, שניר משען, רז מאיר, איסומעילה לינגאנה, רודי חדד, ריף מסיקה, דויד מנגה, יוסיפ איבנציץ'



בני יהודה:
ניקיטה חייקין (אמיליוס זובאס), שי קונסטנטין, טל כחילה, מרקו יובאנוביץ', שון גולדברג, טיז'ן ז'ייטה, רועי גורדנה, אלמוג בוזגלו, פדרו גלבאן (אלון תורג'מן), יונתן כהן, נריוס ולאסקיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי