חילופי מהלומות בין אוהדי סכנין למכבי תל אביב, אוהד נעצר

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | דני מרון

דם חם בין האוהדים בדוחא: קריאות "מוות לערבים" והשלכת חפצים. אבוקסיס רמז: "עד סוף השבוע תדעו איפה אאמן"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב לא מוותרת. למרות הרכב חסר, הצהובים הגיעו לדוחא והציגו משחק איכותי בדרך ל-1:3 על בני סכנין. למעט השער שספג פרדראג ראיקוביץ' והוביל למהומה קלה בין שחקני הקבוצות, הצהובים שלטו במרבית שלבי המשחק.


אייל גולסה כבש את שער הבכורה שלו במועדון וגם וידאר קיארטנסון הציג משחק טוב וחזר לכבוש אחרי תקופה של בצורת. בשבת מחכה להם מפגש בנתניה עם הפועל באר שבע.



בחזרה למהומה. לאחר השער המצמק של עלי עותמאן, פרדראג ראיקוביץ', שאשתקד כבר ידע עימות עם יוסי אבוקסיס באותו מגרש, נשכב על הכדור וסרב לשחררו. שחקני סכנין הגיעו במטרה לקחת את הכדור ולחדש את המשחק אך התפתחה מהומה במהלכה נזרקו כוסות שתיה ונשמעו קריאות "הוא מת" נגד הסרבי. האוהדים גם הגיבו בקריאות "שתהיה שואה למכבי".


גם בסיום לא היה שקט. חלק מאוהדי מכבי תל אביב הגיבו בקריאות "מוות לערבים". לאחר ההתמודדות הגיעו אוהדי של המארחת והתפתחו חילופי מהלומות קשים בין הצדדים. אוהד אחד אף נעצר לאחר שיידה אבנים לעבר אוהדי מכבי תל אביב.


אוהד נכצר
אוהד נעצר בסכנין (דני מרון)


אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב במהלך המהומה (דני מרון)


גולסה: "מרגיש מצוין במכבי תל אביב מהרגע הראשון"
המאמן ליטו וידיגאל אמר בסיום: "המשכנו לשחק טוב, שיחקנו פנטסטי. אנחנו תמיד מנסים לשחק כדורגל טוב. כבשנו שלושה שערים ואני רואה לחימה והרבה הזדמנויות. זה הכדורגל, אנחנו עובדים קשה". 



הפער מבאר שבע: "חשוב מאוד לנצח את כל המשחקים. אנחנו רוצים לנצח ולשחק טוב. יש לנו הרבה שחקנים וחלק פצועים ולכן עשינו רוטציות. כולם צריכים לדעת את המנטליות של מכבי ת"א. הם חייבים להיות חזקים וצריכים להילחם כל משחק. אני פה חודשיים ועברתי הרבה. אני לא יודע אם ב-16 משחקים הללו הפסדנו אולי רק פעם אחת. ניצחנו 12 משחקים ברציפות". 


אייל גולסה שכבש הוסיף: "תמיד קשה מול סכנין ובאנו מוכנים, ראו את זה מההתחלה. משחתמתי במכבי ת"א אני מרגיש מצוין, אני שמח וטוב לי פה, נהנה מכל רגע".


גולזסה
גולסה, שער בכורה והרגשה מצוינת (דני מרון)


הפער מבאר שבע
: "אנחנו מתעסקים רק במכבי ת"א, ולא מעניין אותנו להסתכל על באר שבע. יהיה לנו זמן להתכונן למשחק בשבת ואני לא דואג".


חשש מחגיגות בנתניה: "אני לא דואג לזה בזכות האוהדים שלנו שידאגו לאווירה מתאימה".


מנגד, יוסי אבוקסיס סיכם: "מחצית ראשונה טובה בדיוק כמו מול באר שבע. אנחנו יוצאים לא טוב מחדר ההלבשה. אמרתי להם בואו נעשה שינוי וזה לא עזר. זה קורה לנו לאורך כל הפלייאוף העליון, אנחנו מותשים. לא מצליחים לרענן שחקנים. במחצית השנייה בכל המשחקים שלנו אנחנו פחות טובים. ספגנו שלושה שערים בחצי השני וצריך לתת על זה את הדעת".


ראיקוביץ'
הצית את הקהלים, ראיקוביץ' (דני מרון)


תחושת תסכול: "בואו נגיד את האמת, שתי הקבוצות האלה לא בליגה שלנו, ועם כל זה שאנחנו עושים עונה גדולה זה לא פייט. הקבוצות האלה כל כך איכותיות והן גדולות עלינו. באנו וניסינו. לא התפרקנו, האיכות שלהם ניצחה".


כרטיס לאירופה: "הולכים לשלושה משחקים נגד קבוצות ששם כל משחק זה על שש נקודות. מכבי פ"ת זו הליגה שלנו. בשבת זה קרב על כל הפלייאוף העליון".


עתידו: "מאמין שעד סוף השבוע נדע איפה אהיה בעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי