לאחר המשחק בשבת: סכנין תחליט היכן לארח את בית"ר

סכנין תנצח לראשונה את ביתר?
סכנין תנצח לראשונה את ביתר? | צילום: עדי אבישי

במידה ותנצח את מכבי פתח תקווה בסכנין ירצו לארח את בית"ר בסמי עופר. אבו יונס: "נגמור את הסאגה מול אבוקסיס אחרי בשבת הקרובה".

(גודל טקסט)

בבני סכנין מבינים כי המשחק הקרוב מול מכבי פתח תקווה יהיה גורלי למאבק על מקום באירופה ובקבוצה מקווים לחזור למסלול הנצחונות ולהישאר במאבק. בקבוצה פסימיים לגבי שיתופם של הבלם אברהם פאס, הקשר סיראז' נסאר והחלוץ ז'ורז'יניו הפצועים.




יום ראשון צפויים ראשי הקבוצה להודיע על המגרש בו ירצו לארח את משחק הרדיוס מול בית"ר ירושלים בשבוע הבא. במועדון מתלבטים בין המגרש בעכו לבין סמי עופר וההחלטה תתקבל לאחר המשחק מול פתח תקווה. בסכנין סיפרו כי אם הקבוצה תנצח בשבת ותישאר במאבק על כרטיס לאירופה הם ירצו לארח את בסמי עופר שכן קהל רב עשוי להגיע.  אם סכנין תפסיד בשבת, המשחק מול בית"ר ייערך בעכו.


יוסי אבוקסיס. בסכנין עדיין מחכים לו (ערן לוף)

 

בנוסף ראשי המועדון ישוחחו לאחר המשחק בשבת עם המאמן יוסי אבוקסיס וישמעו ממנו את התשובה לגבי העונה הבאה. על פי כל ההערכות, המאמן סיכם כבר את תנאיו בבני יהודה לשנתיים הקרובות וצפוי להודיע זאת רשמית להנהלת סכנין. יו"ר המועדון, אבו יונס אמר: "נגמור את הסאגה מול אבוקסיס אחרי בשבת הקרובה. לא שמענו מאבוקסיס שהובא עוזב ולכן אין לנו מעומדים אחרים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי