שרון מימר: "תהיה לי עבודה בעונה הבאה, מקווה שבבית"ר"

שרון מימר
שרון מימר | צילום: דני מרון

המאמן התראיין ב-103FM וסיפר על התכניות לעונה הבאה ("התחלנו לעבוד, אך לא הובטח שאשאר"), המשך דרכו של איינבינדר ("קיבל הצעה") וימיו בהפועל כפר סבא ("חבל שמפילים עליי את האחריות")

(גודל טקסט)
 שרון מימר, מאמן בית"ר ירושלים שטיפס אתמול למקום עם קבוצתו למקום השלישי בטבלה המוביל למוקדמות הליגה האירופית, התראיין הערב (חמישי) בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר על חודשיו הראשונים בבירה והעובדה כי טרם זכה להצעה לעונה הבאה.


"לא קיבלתי הבטחה שאשאר בעונה הבאה ואני גם לא מתעסק בזה, אלא ממוקד כולי להשיג את המטרה להעפיל לאירופה", אמר בפתח דבריו. "מאמין שבהמשך נשב ונדבר ואני מקווה שנסגור ושאמשיך בבית"ר. בשביל לעבוד במועדון כמו בית"ר אני מוכן לקחת את הסיכון (לעבוד עם חוזה עד הקיץ) ואני בטוח שאלי טביב רואה את העבודה שלי".




מימר נשאל אם הוא לא חושש מאפשרות שיסיים כמו סלובודאן דראפיץ', שגם לו הובטח שימשיך ובכל זאת החליט טביב להיפרד ממנו בקיץ: "
מה שצריך לקרות, יקרה. אני שלם עם הדרך שלי ואם אני אעבוד קשה תהיה לי עבודה בשנה הבאה, אני מאוד מקווה שבבית"ר".





מימר. מקווה להמשיך בבית"ר (דני מרון)


השינויים שעשה מאז הגיע למועדון: "לבית"ר יש DNA שמהרגע הראשון הבנתי אותו – אי אפשר לשחק בונקר, גם לא נגד באר שבע ומכבי ת"א, וזה דבר טוב כי יש לי את הכלים לשחק פתוח. אני שמח שאנחנו עושים את זה ברוב הזמן וזה גם מביא תוצאות. ה-DNA  של בית"ר מתחבר לאני מאמין שלי וזה מה שמביא את בית"ר לשחק בצורה יפה. אני לא יודע מה היה לפני שהגעתי, קיבלתי קבוצה טובה ומאומנת".


המשך דרכו של איינבינדר והעבודה עם טביב: "יש רצון מאוד גדול להשאיר את דן וגם את רואדה, אני חושב שהוא כבר קיבל הצעה כספית. אני לא חתום לעונה הבאה, אבל אנחנו מכינים את העונה הבאה. אוהבים להציג את אלי טביב בצורה קצת מזלזלת, אבל בסופו של דבר הוא עושה פה בית ספר לכולם בתקציבים שפויים".


הקללות של איתי שכטר: "מי שטיפה מתבלבל ועושה טעות עולה לוועדת משמעת ומקבל את העונש שצריך. לצערי, וזה חלק מהכדורגל, יש אמוציות
ולפעמים אנשים לא שולטים בהן. זה לא בסדר, אבל נטפל בזה כמו בקבוצה מקצוענית".




שכטר תופס את הראש. ייענש עקב התנהגותו (דני מרון)




המאמן גם התייחס לזמנו העונה בהפועל כפר סבא, מי שצפויה להיות היורדת הראשונה ואותה אימן בתחילת העונה מימר:
"לא בניתי לבד את הפועל כפר סבא, יש את סתיו שחם ויש גם את רובי רגב המנכ"ל שהוא כמו המנהל המקצועי. שום דבר לא זז, אפילו לא כוס מחדר לחדר, בלי שרובי רגב מאשר. הכל היה בשיתוף פעולה במקרה הטוב. לבוא ולהפיל עליי ולהגיד שנכשלתי? היה לי את התקציב הכי נמוך בליגה וזה הסגל הכי טוב שלדעתי יכולנו להביא".


הסגל שבנה בכפר סבא: "סתיו שחם הודיע לכולם שבית"ר מקבלת מאמן מצוין אחרי שהודעתי על עזיבתי, ויותר מזה אני אגיד – הוא אמר לי לקחת בחשבון שאני אגיע איתו להפועל תל אביב. חבל שהוא מוריד אחריות ומפיל עליי אחריות. בגלל חוסר הידע המקצועי שלו ששואף למינימום, והוא מודה בזה, הוא מינה את רובי רגב – מי שמנהל את הכל מהכל, מהנוער ועד הבוגרים. אם רובי לא רוצה מישהו, זה לא יקרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי