קורצקי לשחקנים: מאמין בכל מי שיעלה למגרש מחר

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

הפועל תל אביב מעודדת מההפסד של בני יהודה. ביטון וגנדה יחליפו את דגני וברשצקי מול אשדוד (שבת ב-17:45, ספורטHD1), מונד בספק אצל הדרומיים

(גודל טקסט)
 רגע לפני המשחק החשוב מול מ.ס. אשדוד (שבת ב-17:45, שידור ישיר בספורטHD1), שחקני הפועל תל אביב שמחו לראות את עירוני קריית שמונה מנצחת 0:2 את בני יהודה במסגרת הפלייאוף התחתון. 

"הכול תלוי עכשיו בהפועל תל אביב", אמר אחד משחקני האדומים. "המשימה היא לנצח בשבת את מ.ס. אשדוד ואז לגרור למאבקי התחתית גם את בני יהודה. לפני שמחשבים הכל מחדש, חובה לנצח בשבת וזאת תהיה מלחמת עולם כפי שהמאמן מנחם קורצקי אומר  לנו. הפעם נהיה ממוקדים ולא ניתן לטעויות קטנות להכריע את המשחק".



גנדה. יחליף את ברשצקי (עדי אבישי)

 

אוראל דגני הפצוע ומוטי ברשצקי המוצהב ייעדרו מהסגל של מנחם קורצקי למחר, כשעמית ביטון וג'וזף גנדה יחליפו אותם. החלוץ ג'ון צ'יבויקה החלים מהפציעה וכשיר לשחק. הפועל ת"א תזכה לעידוד של מעל 3500 אוהדים שיצבעו באדום את אצטדיון הי"א. "אני מאמין בכול מי שיעלה למגרש", אמר קורצקי לשחקניו "אין עכשיו יותר ממשחק העונה הזה. כולנו רוצים ויכולים להישאר בליגת העל". 




בן שמעון ימשיך עם מערך של שלושה בלמים
במ.ס אשדוד מתכוננים למשחק הקריטי מחר (שבת, 17:45) נגד הפועל תל אביב ב-י"א בידיעה שאסור להם להפסיד. המגרש צפוי להיות מלא בכ-6,500 אוהדים, מתוכם 3,000 של האורחת.

 

 

"הפסד והסתבכנו במאבקי התחתית", אמרו בקבוצה. במקרה שהפועל תנצח וגם הפועל אשקלון תיקח שלוש נקודות מול הפועל כפר סבא, הפער מהקו האדום יעמוד על שתי נקודות בלבד. 

 

 

 

באשדוד יודעים שגם תיקו יהיה לא רע עבורם, אך מצהירים כי "לא נוכל לשחק על נקודה". במישור המקצועי, הקשר תום מונד בספק היות והוא חולה. רן בן שמעון אמור להמשיך עם הרכב שלושת הבלמים.



רן בן שמעון. תיקו זה לא תוצאה רעה. צילום: דני מרון



הרכבים משוערים


הפועל תל אביבאריאל הרוש, איל משומר, עמית ביטון, אדי גוטליב, גל שיש,אביחי ידין, בן רייכרט, ג'וזף גנדה, ג'ון צ'יבויקה,עומרי אלטמן, טוטו תמוז.

 

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ניר ברדע, חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ'יץ', רועי בקל, גדי קינדה, דן ביטון, אור אינברום, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי