ייאוש ואופטימיות: הפועל כפ"ס מול הפועל אשקלון

שחקני הפועל כפר סבא
שחקני הפועל כפר סבא | עדי אבישי

השחקנים מהשרון מיואשים לקראת המשחק מול הדרומיים (שבת, 17:45, ספורט 3). נעים חייב שלוש נקודות

(גודל טקסט)
בהפועל כפר סבא יעלו מחר (שבת, 17:45, ספורט 3) למשחק הבית מול הפועל אשקלון עם סיכוי קטן מאוד לשרוד בליגת העל, כאשר הפער מחוף מבטחים הוא שש נקודות כשנותרו תשע בקופה. שחקנים בקבוצה כבר איבדו את האמונה, למרות הסיכוי התיאורטי: "אם ננצח? הסיפור די גמור. עזוב", אמר אחד השחקנים בקבוצה לקראת המשחק. הקבוצה תאפשר מחר כניסה חופשית לשני הקהלים.

 

ליאור לוי ואיציק כהן, שנפגעו במשחק מול הפועל ת"א כשירים ויפתחו. המאמן פליקס נעים לא תרגל היום את ההרכב וצפוי לערוך שינוי אחד מההרכב שפתח במשחק האחרון, כאשר גיא חדידה ישלם את המחיר.





 

נעים אמר לקראת המשחק: "אנחנו מודעים שאחרי ההפסד להפועל תל אביב הסיכויים פחתו משמעותית, אך כמקצוענים אנחנו צריכים להיות מחויבים עד תום העונה כלפי מקום העבודה שלנו ועבור כל מי שהקבוצה יקרה לו".

 

המצב המנטלי: "המצב די ברור ותפקידי הוא להראות רצינות ואמונה בכל רגע שאנחנו על המגרש, בין אם זה באימון ובין אם זה במשחק, וזו הגישה שאני מעביר לשחקנים שלי ולזה אני מצפה מהם. הדבר היחידי שמעניין אותי זה המשחק נגד הפועל אשקלון. נתפנה בהמשך לעסוק בעתיד".

 

אכזבת הקהל: "אני מבין את תסכולו של הקהל מהעונה הזו, בסופו של דבר כולנו פה רוצים להצליח ולעשות את הכי טוב בשביל הקבוצה".




פליקס נעים. שומר על מקצוענות. צילום: עדי אבישי

 פליקס נעים. שומר על מקצוענות (עדי אבישי)



שבוע לפני שתצא למשחק על עונה שלמה מול הפועל תל אביב, תפגוש מחר הפועל אשקלון את הפועל כפ"ס, כשהיא יודעת שניצחון יקרב אותה עוד קצת להישארות בליגה.

 

לקראת המפגש הגורלי יעמוד לרשותו של המאמן יובל נעים סגל מלא כאשר גם מתן חוזז וטל מכלוף, שנעדרו מהמשחק האחרון מול בני יהודה, צפויים לפתוח בהרכב.

 

הנהלת כפר סבא החליטה על כניסה חופשית למשחק והאוהדים מאשקלון צפויים למלא את כל המקומות שהוקצו להם. בתוך כך, בהנהלת אשקלון שמחו השבוע לשמוע כי רשם העמותות אישר את עמותת הפועל אשקלון ובכך יוסדרו משכורותיהם של השחקנים: "אנו שמחים, לאחר תקופה ארוכה, לקבל מרשם העמותות את האישור לניהול תקין. אנו מאמינים כי בימים הקרובים, שחקני הקבוצה יקבלו את משכורות חודש מרץ והעיסוק העיקרי של כולנו יהיה במטרה אחת: מאבקי ההישארות בליגת העל", נמסר מהמועדון.




יובל נעים. רק שלוש נקודות. צילום: אודי ציטיאט

יובל נעים. רק שלוש נקודות (אודי ציטיאט)




הרכבים משוערים

הפועל כפר סבא: רן קדוש, ליאור לוי, דושאן מאטוביץ', איציק כהן, טל בנש, רז כהן, יובל יעקובוביץ', גיא חדידה (סלובודאן סימוביץ'), טל איילה, מאוויס צ'יבוטה, אלי אלבז.

 

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אבי מלכה, ברניסלב איבנוביץ', טל מכלוף, שניר משען, רודי חדד, מושיקו לוגסי, איסמעיל לינגאנה, רז מאיר, דויד מנגה, יוסיפ איבנצ'יץ'.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי