מימר: בני סכנין זה רק עוד משחק על הדרך

שרון מימר
שרון מימר | צילום: דני מרון

מאמן בית"ר ירושלים ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בעכו בשבת (20:30, ספורט2) והתייחס לעונה הבאה: "כשנשלים את המשימה נתקדם הלאה"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תתארח בשבת (20:30, ישיר ספורטHD2) בעכו, למשחק חוץ נגד בני סכנין  במסגרת המחזור ה-33 בליגת העל, במטרה לעשות עוד צעד לעבר הבטחת הכרטיס לאירופה בעונה הבאה.

מאמן הקבוצה שרון מימר ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "נשארו לנו שלושה משחקים אחרונים כדי להשלים את המשימה, סכנין הוא הראשון. נקווה להמשיך במומנטום ולעשות את מה שצריך".

המשחק בעכו: "זה לא משחק בבית שלהם, אבל גם האוהדים שלנו לא יהיו שם אז זה קצת מחליש גם אותנו. מקווה שהשחקנים יבואו מוכנים ומאמין שיהיה טוב".



"
לא סתם יש חיבור עם הקהל" (דני מרון)

החיבור לקהל: "אחד הדברים המרגשים שקרו לי בכדורגל, לא ציפיתי לזה. החיבור הוא טוב, לא סתם זה קרה. אני פה כדי לשמח את הקהל ואני שמח שהשחקנים עושים את זה. התחברתי ל-DNA של המועדון, כשהגעתי לפה ידעתי מה הקהל רוצה ודורש ואני שמח שאנחנו מצליחים לשמח אותו".


המשך דרכו בעונה הבאה:
"אני מאמין שהפיתרון קרוב, זה לא יימשך עוד הרבה זמן. מערכת היחסים עם אלי טביב טובה מאוד וברגע שנשלים את המשימה שבה כולנו מרוכזים נתקדם קדימה".

עתיד הסגל: "יש פה בסיס מצויין, לא טוב, שיכול לקחת את הקבוצה להישגים. אלי עושה הכל כדי להשאיר את הבסיס הזה אבל לא הכל תלוי בבית"ר, בקשר למה שכן נעשה את המקסימום".



איייניבנדר. "ביתר תעשה את המקסימום" (ערן לוף)

היריבות: "מה שעומד מול העיניים שלנו זה המקום השלישי, סכנין זה רק עוד משחק על הדרך. יש עוד שלושה משחקים להשלים את המשימה וזה מה שעומד מול העיניים"

כרטיס לאירופה: "כרטיס לאירופה יהיה פסגת הקריירה, ברור. זאת רק שנה שלישית כמאמן ראשי אם יהיו הצלחות אני אשמח"

קבוצותיו הקודמות: "כל הכבוד להפועל באר שבע, הם אלופה ראוייה ואני שמח בשבילם, נהניתי מאוד שם. לגבי הפועל כפר סבא אני מצטער בשבילם ומקווה שלא יירדו, אבל השאר היסטוריה ואני מרוכז רק בבית"ר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי