נעים: המצב השתפר מעט, יש לנו תקווה קטנה להישארות

פליקס נעים
פליקס נעים | עדי אבישי

הקשר יישאר אצל סילבס, אם יגיעו שני בלמים ישראלים. מאמן הפועל כפ"ס שואב אופטימיות לקראת המשחק (שבת, 19:00, ספורט 1)

(גודל טקסט)
לאחר הניצחון בשבוע שעבר על הפועל אשקלון, וכשהיא לא תלויה בעצמה, הפועל כפר סבא תתארח מחר (שבת, 19:00) אצל עירוני קריית שמונה במטרה לנצח ולהשאיר לעצמה סיכוי להישארות במחזור האחרון.

 

כחלק מההכנה למשחק, הקבוצה תצא מחר בבוקר להתארח בכפר גלעדי. "אנחנו צריכים לנצח ולקוות לטוב, אנחנו צריכים להתרכז בלנצח, כי בכל מקרה זה לא תלוי בנו", ניסו השחקנים לשמור על אופטימיות.


 

המאמן פליקס נעים לא תרגל את ההרכב למשחק אך צפוי לשמור על מרבית ההרכב שניצח את אשקלון במחזור האחרון כאשר טל בנש המורחק ייעדר. ליאור לוי יוסט לעמדת המגן הימני מה שיגרום לדושאן מאטוביץ' לפתוח בעמדת המגן השמאלי. סלובודאן סימוביץ' ישחק כבלם (תפקיד בו שיחק במהלך העונה) ואילו גיא חדידה יפנה את מקומו לעומר פדידה, שנכנס בשבוע שעבר והיה טוב. 

 

נעים אמר לקראת המשחק: "במחזור האחרון השגנו ניצחון שנתן לנו תקווה קטנה לקראת שני המשחקים האחרונים, המצב השתפר מעט אך אנחנו יודעים מה מצבנו וכמו שאמרתי כשחזרתי, אנחנו נשתדל לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר ונתעסק רק בזה".




אלי אלבז. משחקים אחרונים בכפ

 אלי אלבז. משחקים אחרונים בכפ"ס? צילום: עדי אבישי



הסיכויים
: "זה לא עניין של אמונה אלא עניין של עובדות. כל התסריטים מונחים על השולחן ותפקידנו הוא לעשות את מה שתלוי בנו כמו שצריך. על כל שאר הדברים נוכל להסתכל לאחר מכן".




ברוסו עשוי להישאר, סילבס רוצה את גוזלן ואזולאי הקשר

בעירוני קריית שמונה כבר מחכים בקוצר רוח לסיום העונה. חיים סילבס צפוי לחתום באופן רשמי בשבוע הבא ויתחיל בסבב פגישות עם שחקנים בהם הוא מעוניין לעונה הבאה. הקשר שלומי אזולאי והחלוץ שובל גוזלן נמצאים ברשימה של סילבס, אך הישארותם תלויה בקבוצותיהם. גם הקשר דידייה ברוסו על הכוונת של חיים סילבס, אבל הוא יישאר בתנאי שהקבוצה תצליח להחתים שני בלמים ישראליים.

 

לקראת המשחק מול כפר סבא לא מתכוון תומר קשטן לבצע שינויים משמעותיים מאותו הרכב שניצח את בני יהודה בשבוע שעבר. "יש לנו זיכרון לא טוב ממשחק הבית האחרון שלנו מול כפר סבא כאשר אז איבדנו את הפלייאוף העליון ונרצה לנקום בהם מקצועית", אמר שחקן בקריית שמונה לקראת המשחק.




חיים סילבס. יש לו תוכניות. צילום: עדי אבישי

 

מי שצפוי לחזור להרכב הוא הקפטן אחמד עאבד שכבש מול בני יהודה. כפי שפורסם בספורט1, החלוץ יעזוב בקיץ את הקבוצה למרות חוזהו. מכבי פתח תקווה ובני סכנין גם הביעו עניין בשחקן אך נראה כי יעדיף לעזוב את ישראל.




הרכבים משוערים


עירוני קריית שמונה: מהדי זועבי, נזאר אבו קטיפאן, בר הלל, דין מימוני, אמיר נסאר, עדן שמיר, אמיר נסאר, דידייה ברוסו (ג'ייקוב נג'וקו), אופיר קריאף, שלומי אזולאי הקשר, אחמד עאבד
הפועל כפר סבא
: רן קדוש, ליאור לוי, איציק כהן, סלובודאן סימוביץ', דושאן מאטוביץ', רז כהן, יובל יעקובוביץ', עומר פדידה, מאוויס צ'יבוטה, טל איילה, אלי אלבז

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי