רק רשת: אורית תמוז ספגה חבטה במהומה במושבה

אורית תמוז
אורית תמוז | Gettimages

אמו של טוטו עם תיעוד לאלימות. וגם: הולק היכה את מאמן היריבה, בית"ר חוגגת בעכו ויובה רוצה מגן בסכום עתק

(גודל טקסט)

16:52: הולק תקף את מאמן היריבה

הכוכב הברזילאי של שנגחאי סיפג, הולק, גרם לשערורייה בסין במהלך הניצחון של קבוצתו 0:3 על גוויזו זיצ'נג. החלוץ מואשם בכך שהיכה והעליב את עוזר המאמן של היריבה יו מינג בירידה לחדר ההלבשה להפסקת המחצית. אחד מאנשי הצוות של הקבוצה היריבה לי בינג סיפר: "מאמני סיפג העליבו את צוות האימון שלנו ובדרך לחדר ההלבשה הולק התנפל על עוזר המאמן והעליב אותו באנגלית. ניסינו להרגיע אותו והוא הכניס אגרוף לעוזר המאמן שלנו והפיל אותו לקרקע".

 

בזיצ'נג זעמו: "הזרים באים לקדם את הכדורגל הסיני וזה מצוין, אבל לא ייתכן שיבוזו לנו ועוד יכו את המאמנים שלנו". בסיפג טענו בתוקף שכל הסיפור המצאה אחת גדולה. הקבוצה פרסמה הודעה רשמית: "אנחנו מכחישים שבכלל היה אירוע כזה. בינג ויו ניסו לחמם את האווירה ולהטיל דופי במועדון שלנו".

 

 

מאמן סיפג, אנדרה וילאש בואש, סירב להתייחס לכל הפרשה ואמר: "אני אפילו לא יודע על מה כולם מדברים. לא ראיתי דבר". למרות זאת עוזר המאמן שנפגע טען: "הולק הכניס לי אגרוף בצד הימני של פני ומזל שהמשטרה התערבה".




15:30: אורית תמוז נפגעה במושבה
לא רק טוטו תמוז נפגע במושבה בעקבות התקרית עם השוטרים בסיום המשחק. אמו המאמצת של החלוץ, אורית תמוז נחשפה בתמונה עם חבטה בראשה שנגרמה במהלך המהומה הגדולה.


תמוז
אורית תמוז במושבה 


תמוז עצמה סרבה להגיב ואמרה: "הפועל ת"א ביקשה שלא אגיב". תמוז ביקשה לדבר עם השר ארדן, אך זה אל קרה עד כה.




14:10: אלונה ברקת תקבל אות שגרירת שלום

"מרכז פרס לשלום וחדשנות" מארגן ביום שלישי באצטדיון בהרצליה טורניר לזכרו של נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס בהשתתפות כוכבי ליגת העל, שגרירי העולם וראשי ערים עם 800 ילדים יהודים, ערבים, ישראלים ופלסטינים. במהלך האירוע יוענק אות שגרירת שלום לאלונה ברקת, הבעלים של אלופת המדינה הפועל באר שבע.

 

בנבחרת השלום של ליגת העל ישחקו כוכבי הפועל באר שבע, מכבי ת"א, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, עירוני קריית שמונה, מכבי פ"ת, בני סכנין והפועל חיפה. בנבחרת השלום של השגרירים ישחקו שגריר סין, איטליה, פינלנד, קנדה, סלובניה, צרפת, בלגיה, והממונה על שגרירות ארה"ב בישראל.

 

במהלך האירוע יוענק אות שגרירת שלום לאלונה ברקת, הבעלים של אלופת המדינה הפועל באר שבע.עוד ישתתפו באירוע יו"ר מרכז פרס, חמי פרס, מנהלה המקצועי של מכבי ת"א ג'ורדי קרויף, יו"ר פורום הרשויות הערביות מאזן גנאים ואיש הרדיו והספורט דידי הררי, שינחה את האירוע.



אלונה ברקת. שגרירת שלום. צילום: ירון אלפי



13:20: סיטי תשקיע 50 מיליון ליש"ט במגן?

המגן השמאלי של יובנטוס,  אלכס סנדרו הברזילאי, מבוקש על ידי מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה. סיטי הציעה עליו בקיץ האחרון 23 מיליון ליש"ט, אבל יובנטוס סרבה. ה"גברת הזקנה" לא רוצה למכור את המגן שמגלה יכולת נהדרת העונה. יחד עם זאת, באנגליה דווח שהצעה של 50 מיליון ליש"ט עלולה לגרום לשינוי אצל הביאנקונרי.


המגנים שבסגל הנוכחי גאל קלישי ואלכסנדר קולארוב איכזבו העונה את גווארדיולה ששואף לשדרג את הסגל שלו.



12:07: מארסיי רוצה את מאחרז

כוכב לסטר ריאד מחרז מבוקש במארסיי. "מירור" פרסם שהשחקן ביקש לעזוב את לסטר ומעורר עניין מצד מספר קבוצות גדולות. האלג'יראי שנבחר בעונה שעברה ל'שחקן השנה' באנגליה, הוא חתום אצל השועלים עד 2020. ב-2014 הוא הוצע למארסיי, אבל הקבוצה מדרום מארסיי לא התרשמה. גם ליברפול וברצלונה הוזכרו בעניינו של השחקן, אך מחירו עשוי להיות 46 מיליון יורו.


11:48: שחקני בית"ר חוגגים בדוחא
בית"ר ירושלים סיפקה הצגה אדירה ב-1:5 והבטיחה כמעט סופית את המקום השלישי המוליך לליגה האירופית בעונה הבאה. כפי שתראו בסרטון השחקנים בצהוב שחור היו במצב רוח מרומם מאוד לאחר הניצחון הגדול על היריבה השנואה.





 

11:47: פאקו מועמד לאימון בטיס
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב ו-ולנסיה לשעבר מועמד לאמן את בטיס . המנהל המקצועי של בטיס, שהבטיחה את הישארותה בליגה, מיגל טורצ'ילה, טען בשבועות האחרונים שהמאמן יהיה ויקטור סאנצ'ס דל אמו, אבל בימים האחרונים הוזכרו מספר מועמדים ובהם פאקו. ברשימת המועמדים נמצאים בין השאר גם מנואל פלגריני ואבלרדו.

 

11:46: שכטר קיבל מתנה
איתי שכטר קיבל מתנה על שני השערים שהבקיע בדוחא. לא פחות מהמתנה, מסקרנת הדרך בה הוא קיבל אותה.



 

#galaxys8 #unboxyorphone @samsungisrael

A post shared by Itay Shechter (@itayshechter) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי