באר שבע חגגה אליפות, בכר: אי אפשר להתרגל לזה

הפועל באר שבע
הפועל באר שבע | מאיר אבן חיים

האדומים חגגו תואר שני ברציפות עם 50 אלף אוהדים שהגיעו לרחבת העירייה. עדן בן זקן, איתי לוי ושלומי שבת עלו לבמה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חגיגות האליפות השנייה ברציפות של הפועל באר שבע נערכו לעיני 50 אלף אוהדים ברחבת העירייה. בניגוד לאליפות הראשונה אז הגיעו מעל 100 אלף אוהדים, הפעם המתכונת היתה מעט צנועה יותר.

המשטרה נערכה בכוחות מוגברים לקראת חגיגות האליפות  ובמהלך פעילות מניעה של השוטרים, נעצרו ארבעה חשודים כשאמתחתם 12 אבוקות שאותם התכוונו ככל הנראה להכניס למתחם אירוע החגיגות. 

על הבמה הופיעו הזמרים איתי לוי, עדן בן זקן ושלומי שבת. כשאת האירוע הנחה אוהד הקבוצה, הבדרן צביקה הדר.

קר
קורהוט ממתין יחד עם ויטור לחגיגות הגדולות (מאיר אבן חיים)

בשיאו של הערב עלו השחקנים אחד אחד אל הבמה לקול שירת האוהדים, במתחם החגיגות הוקם פאב אוהדים מיוחד בו נמכרו אביזרי עידוד. בעלת הקבוצה, אלונה ברקת קרנה מאושר ואמרה: "זה כיף גדול לראות כל  כך הרבה אנשים שמחים ושותפים למסע הנפלא שעשינו".


ברקת דיברה על רגעי השיא של העונה:" הניצחון על אינטר בסן סירו, על אינטר בבית, המשחק הגדול מול סלטיק בבית, הניצחון בנתניה על מכבי תל אביב, והיו עוד רגעים גדולים".

המאמן ברק בכר היה מאושר והחיוך לא ירד מפניו: "אני שמח שהצלחנו לעשות זאת שנתיים ברציפות. השנה אף עשינו עוד קפיצת מדרגה עם ההישגים באירופה. הסקנו את המסקנות מהאליפות הקודמת, חיזקנו את הסגל, וזה מה שאפשר לנו להצליח העונה".

עדן בן זקן מקפיצה את הקהל
עדן בן זקן מקפיצה את הקהל

מהראן ראדי הוסיף: "תודה לאל נפל בחלקי להיות גם בקבוצות שבתהליך שלהן הגיעו לרמה שהיו בשלות ומועמדות לאליפות. אני הייתי חלק נכבד מזה, ואני מאוד מקווה שנמשיך בצורה הזו".

והאוהדים תרמו את שלהם

והאוהדים תרמו את שלהם

וגם שתו קצת
וגם שתו קצת

עד שהתפנו לטפל בברדה
עד שהתפנו לטפל בברדה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי