חשש בנתניה: שרצקי יציע סכום גבוה על דיא סבע ויקפיץ את מחירו

דיא סבע
דיא סבע | אודי ציטיאט

הצהובים שיחגגו הערב את העלייה לליגת העל מודאגים לגבי עתיד הכוכב שלהם. קונסטנטינוס מהפועל ירושלים צפוי לחתום

(גודל טקסט)

 חשש במכבי נתניה לגבי עתידו של הקשר דיא סבע. בהתאם לפרסום הבלעדי אתמול בספורט1 על רצון עירוני קריית שמונה לרכוש כבר בעונה הבאה את הקשר, חוששים בקבוצה מהשרון כי הדבר יכול לקרות בעקבות הקשר החברי בין הבעלים של קריית שמונה איזי שרצקי והבעלים של טוברוק אריק איזיקוביץ. 

בנתניה חוששים ששרצקי יציע סכום גבוה על סבע לפני הבוררות על כרטיסו של השחקן בין טוברוק למכבי נתניה בכדי להעלות את מחירו, מה שיגרום למחשבה נוספת של הבורר.

לפיכך, הבורר יקבע תג מחיר גבוה אותו יסרב לשלם הבעלים של נתניה אייל סגל. בעבר כבר קרה מקרה דומה עם מעברו של קני סייף לבלגיה, כאשר לפני המעבר רצה אז הבעלים של נתניה אלי שגב בשחקן אבל סייף עבר לבסוף לגנט הבלגית.

"לסבע יש חוזה במכבי נתניה והוא יכובד במלואו. כל הניסיונות לסיפורים מיותרים סביב המעבר לא שווים התייחסות", אמר גורם במכבי נתניה. 

בינתיים הקבוצה תחגוג הערב באופן רשמי את החזרה לליגת העל ושיא הערב יהיה בהופעה של הזמר ליאור נרקיס. קשר הפועל ירושלים, עדי קונסטנטינוס נמצא במשא ומתן לקראת העונה הבאה. השחקן שגדל במכבי חיפה הרשים העונה את  סלובודאן דראפיץ ושי ברדה והשניים ביקשו לראותו בעונה הבאה בנתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי