שחם: גם אם היו לי 200 מליון שקלים לא הייתי שם אותם בכדורגל

סתיו שחם
סתיו שחם | צילום: דני מרון

בעלי הפועל כפר סבא התראיין אחרי הירידה לליגה הלאומית ב-103FM: "הקהל לא הגיע כשנלחמנו נגד הירידה, הוא מגיע עם ההצלחות"

(גודל טקסט)

אחרי הירידה הדרמטית של קבוצתו לליגה הלאומית, התראיין היום (שני) בעלי הפועל כפר סבא, סתיו שחם ל-103FM.

על הצהרות הירידה המוקדמות: "דיברתי מעומק ליבי על הירידה ויצא ככה, לא הרסתי שום דבר. נכון שהבוגרים ירדו ליגה אבל יש לנו גם נוער לתפארת. לפעמים מדברים שטויות וזה בסדר. אם לא הייתי יוצא בהצהרה אחרי הפועל שירדנו יכול להיות שהיינו מפסידים ולא היה לנו סיכוי בדיעבד. כל העונה לא ניצחנו שלושה משחקים ברציפות". 

תקציב: "אנחנו רק מעכלים ולא רוצה לצאת בהצהרות תקציביות. השאיפה שלנו היא לחזור כמה שיותר מהר אבל הפועל כפר סבא זה מועדון שחושב כלכלית. אם נצליח להעמיד סגל ראוי נעלה מהר. בליגה הלאומית לאו דווקא מה שקובע זה התקציב. שעריים העמדיו תקציב ענק וירדו לליגה א. זו ליגה מאוד קשה שמועדון כמו הפועל תל אביב לא רגיל אליה ולא הייתי ממהר להכריז שהם יעלו.



אוהדי הפועל כפר סבא. לא הגיעו כשנזקקו להם
אוהדי הפועל כפר סבא. לא הגיעו כשנזקקו להם

 

הקהל: "אנחנו מועדון גדול עם תארים אבל הוא לא אחד מהגדולות באמת, לא מבחינת אוהדים ולא תקציבים. כל שנה מתמודדים נגד ירידה. כשעלינו ליגות הקהל הגיע בהמוניו אבל עובדה שהקהל לא הגיע כשהיינו בליגת העל ונלחמנו נגד ירידה, האוהדים באים עם ההצלחות".

מודל חדש: "מועדון כדורגל צריך להיבנות משנה לשנה. קחו לדוגמא את אשדוד שמכרה שחקנים בשמונה מליון שקלים ויכולה להעמיד יופי של תקציב. זאת השאיפה של הפועל כפ"ס, להתחיל לייצר שחקנים ולמכור אותם. גם אם היו לי 200 מליון שקלים לא הייתי מוציא אותם על כדורגל עם כל הכבוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי