מאוריציו פוצ'טינו: אני נשאר בטוטנהאם. אין לי סעיף יציאה

מאוריציו פוטצ'טינו
מאוריציו פוטצ'טינו | Gettyimages

מאמן התרנגולים, שיפגשו מחר (21:45) את לסטר, הרגיע את האוהדים. שייקספיר: "יכול להבין את מאחרז שרוצה לשחק בצ'מפיונס"

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

טוטנהאם תתארח מחר (21:45, ספורט1 HD) אצל לסטר למשחק השלמה מהמחזור ה-34, אולם שתי הקבוצות עם הראש עמוק בעונה הבאה. אצל התרנגולים, שהבטיחו את המקום השני בטבלה כבר, הכריז המאמן מאוריציו פוצ'טינו באופן חד משמעי: "אני נשאר בעונה הבאה".

הארגנטיני, ששמו נקשר לברצלונה בחודשים האחרונים (הצהיר כי לא יאמן שם בשל הזיהוי עם אספניול) ובימים האחרונים לאינטר, הוסיף: "אין לי סעיף יציאה בחוזה. יש הרבה שמועות, אבל אני מחויב לקבוצה. אין לי סיבה לעזוב. אהיה פה ב-3 ביולי לפתיחת האימונים". במישור המקצועי, המאמן יחסר את קיירין טריפייר, עקב זעזוע המוח שספג במשחק האחרון מול מנצ'סטר יונייטד. 

באשר לכוכב דלה עלי (21), העניינים קצת יותר מסובכים. הכשרון הענק הצהיר ביממה האחרונה שוב כי: "אי אפשר אף פעם לומר בוודאות מה יהיה בעתיד. אני תמיד אחשוב איזה מהלך בקריירה יוציא ממני את המיטב. בין אם אשאר בטוטנהאם עד סוף הקריירה או אעזוב חשוב שאיהנה מהמסע", הוסיף עלי. שמו של הסופרסטאר קושר כבר למנצ'סטר סיטי וריאל מדריד.

דלה עלי. לא בטוח לגבי עתידו (gettyimages)
דלה עלי. לא בטוח לגבי העתיד (gettyimages)

אצל לסטר סיטי, מודאגים בעיקר מעתידו של ריאד מאחרז שדורש על פי הדיווחים לעזוב למועדון בכיר יותר ואמר שהוא רוצה לשחק בליגת האלופות שוב. המאמן קרייג שייקספיר הגיב לדברים: "אני חושב שאין כל פסול באמביציה להתקדם, בין אם מדובר בשחקן ובין אם במאמן", אמר שייקספיר. יחד עם זאת, הוסיף המאמן: "אמרתי כבר אחרי ההדחה מול אתלטיקו מדריד שנרצה לחזור אנחנו לליגת האלופות. 


עתידו של קספר שמייכל:
"הוא נתן הופעות יוצאות דופן העונה שהוכיחו שהוא אחד השוערים הטובים. אנחנו מאושרים איתו והוא איתנו. אין לנו הצעות לגביו בינתיים".

  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי