לויטה ימשיך במכבי חיפה, רצון להחתים את אלטמן בקרוב

לויטה
לויטה | צילום: ערן לוף

לוזון רוצה תחרות על עמדת השוער ולוחץ לצרף את קשר הפועל ת"א. גוטליב לא יגיע

(גודל טקסט)
השוער אוהד לויטה צפוי להמשיך במכבי חיפה גם בעונה הבאה. למרות התעניינות רבה מצד מספר קבוצות בצוות המקצועי הירוק לא מתכוונים לוותר על השוער שצפוי להילחם על אפודת ההרכב עם עומרי גלזר. בקרוב צפוי לויטה לחתום על חוזה חדש בחיפה כאשר כל הפרטים כבר סוכמו בין הצדדים.

 

"אוהד היה שוער ראשון בחלקים רבים העונה ואין שום סיבה שלא יהיו לנו שני שוערים חזקים בסגל", אמרו במועדון. בכל מקרה ההחלטה הסופית תתקבל לאחר השיחה עם המנהל הספורטיבי החדש.


 

הירוקים מקווים להגביר בשבוע הבא את הקצב בכל הקשר להחתמות לקראת העונה הבאה. הקבוצה צפויה להתחיל את האימונים בסוף חודש יוני ועד אז מקווים להחתים את מרבית השחקנים בהם מעוניין המאמן גיא לוזון.

 

בין השאר מדובר בבלם אליסון דוס סנטוס, המגן פלוריאן קליין והקשר עומרי אלטמן. בנוסף בחיפה עוקבים אחר התפתחויות בגזרת השחקנים במכבי תל אביב כאשר חלק מהם נמצאים ברשימות של הירוקים. מדובר בעיקר על הבלם עומרי בן הרוש, המגן אבי ריקן והקשר גל אלברמן.




אוהד לויטה. לוזון רוצה אותו (ערן לוף)
אוהד לויטה. לוזון רוצה אותו (ערן לוף)


כפי שפורסם לראשונה אתמול (רביעי) בספורט1, אחת העמדות המשמעותיות בה מעוניינים להתחזק בכרמל היא עמדת הקשר האחורי ואלברמן מוערך על ידי המאמן גיא לוזון. בחיפה התעניינו בשבועות האחרונים גם בבלם אדי גוטליב אך בימים האחרונים לאחר ששמעו על הסכומים שבהם מוערכת העסקה נראה כי האופציה הזאת ירדה מהפרק. הקשר גילי ורמוט יוזמן בשבוע הבא למשרדי המועדון ויחתום רשמית על חוזה חדש בקבוצה
.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי