בן תורג'מן: "הגעתי כדי להוביל, לא כמו בהפועל ב"ש"

בן תורג'מן
בן תורג'מן | דני מרון

המגן החדש של בני יהודה בראיון לאתר הרשמי: "רציתי לקדם את עצמי ואני חושב שהבחירה לשחק תחת יוסי אבוקסיס היא הנכונה. היו לי הצעות"

(גודל טקסט)
 בני יהודה הודיעה אתמול על החתמתו של מגן הפועל באר שבע בן תורג'מן, שעזב את בירת הנגב לאחר ארבע שנים (מהן עונה אחת כמושאל), והבוקר הוא דיבר על כך לראשונה כשהוא לובש את המדים הכתומים בראיון לאתר הרשמי.


מדוע הוא בחר בבני יהודה: "היו לי הרבה הצעות, אבל זו הייתה הכי טובה עבורי. הרגשתי שרוצים אותי פה וכשאמרתי שאני עוזב את ב"ש, שזה בית חם ואהוב, אז ידעתי שאני רוצה לשחק בקבוצה שרוצה לקדם אותי ולתת לי את הבמה. זה מה שאני חושב שהכי טוב לקריירה שלי".



תורג'מן בן ה-28 הוסיף: "אני מגיע עם הניסיון שלי, עם הגיל שלי, ואני חושב שאני יכול לתרום חברתית ומקצועית. אני מקווה שנעמוד במשימות ובאתגרים שלפנינו ושיהיה לנו בהצלחה".


אם אפשר לסמן מטרות: "זה עדיין מוקדם, אנו רק בתחילת האימונים והסגל והתלכיד נבנים. אנחנו רוצים להתקדם שלב שלב, לאט לאט. 


על מאמנו יוסי אבוקסיס
: "זה מאוד מחמיא לי שהוא רצה אותי, לכן הגעתי לפה – כדי להיות שחקן מוביל, לא כמו במעמד שלי בב"ש. רציתי לקדם את עצמי ואני חושב שאצל יוסי זו הבחירה הנכונה".


הציפיות:
"להתקדם כמה שיותר ולעשות דברים יפים. צפיתי בגמר הגביע ומאוד הופתעתי מהאוהדים. הם מאוד חמים ועוזרים לקבוצה. אני מצפה לראות אותם ושניפגש על המגרש".

בין כל הטירוף וההכנות לאירופה, אנחנו עוצרים לרגע כדי להגיד תודה לחבר יקר על שלוש שנים נפלאות. תודה בן, המון בהצלחה בהמשך הדרך! pic.twitter.com/NKa27WHQJj

— Hapoel Be'er Sheva (@HBS_FC) June 19, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי