ג'ון אוגו נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול, רשיונו עלול להישלל

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | מאיר אבן חיים

קשרה הניגרי של האלופה הסתבך כשיצא לבלות, עלול לספוג קנס ושלילה. המועדון: "אם יתברר כנכון, יטופל על ידינו בחומרה". השחקן לא נעצר ורק זומן לשימוע. השוטרים בחרו להצטלם איתו בתחנת המשטרה

(גודל טקסט)
קשר הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, בצרות. הניגרי נתפס בליל שישי נוהג תחת השפעת אלכוהול. אוגו יצא לבלות ונכשל בבדיקת ינשוף של המשטרה. רשיונו נשלל במקום והוא זומן לשימוע על ידי המשטרה, אך ראוי להדגיש שהשחקן לא נעצר במקום האירוע.


ראשי הפועל באר שבע ידעו מהאירוע מיד אחרי שקרה ועודכנו על ידי השחקן. מהאלופה נמסר: "העניין בבדיקה, אם יתברר כנכון, יטופל על ידינו בחומרה". כעת, נראה שאוגו יספוג שלילת רשיון, קנס כספי ובנוסף ייענש גם על ידי האגודה.


במשטרת התנועה של המחוז הדרומי אישרו כי ג'ון אוגו נתפס בסמוך ל-4:00 לפנות בוקר של יום שבת במהלך בדיקה שגרתית המבוצעת בסמוך למוקדי הבילוי בבאר שבע. מבדיקת ינשוף התברר כי הוא נהג כשכמות האלכוהול בגופו גבוהה מהמותר בחוק. הוא זומן לשימוע בפני שוטר בנוגע לשלילת רשיונו.


הפועל באר שבע שבה לישראל לאחר מחנה בו השיגה שני ניצחונות והפסד במשחקי האימון. הקבוצה, שצירפה ארבעה שחקני רכש, ממשיכה בחיפושיה אחרי חלוץ שישלים את מצבת הזרים ממנה נגרע הבלם וויליאם סוארס. 



ג'ון אוגו נעצר ביום שישי לבדיקה שגרתית ונכשל בבדיקת אלכוהול.
זה לא מנע מהשוטרים בתחנה להצטלם איתו ולהשוויץ לחבר'ה

— The red one (@HBS_Fan) July 2, 2017

המטרה היא להשלים את הסגל לפני המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות – מול בודפשט הונבד ב-12 ביולי. 



אוגו, אוהב אלכוהול? (מאיר אבן חיים)



אוגו בתחנת המשטרה (פייסבוק)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי