העברות: אבו זייד סגר באחי נצרת, אסי בוזגלו בדרך למרמורק

חסן אבו זייד
חסן אבו זייד | אודי ציטיאט

אקס הפועל ת"א נודד צפונה, מגן אשקלון יורד ליגה. וגם: צ'יבוטה מתקרב לבני יהודה, סתיו פיניש סירב להצעה משבדיה

(גודל טקסט)
 החום בחוץ לא עוצר את שוק ההעברות. המועמדים, ההחתמות, המשאים והמתנים, הכל כאן בספורט1.


רשמי
*הקשר הברזילאי ברונו ריקרדו ששיחק לפני שנתיים בהפועל ירושלים והקשר חסן אבו זייד מהפועל תל אביב חתמו במדי אחי נצרת מהליגה הלאומית. (מיכאל וייסרמן)






*הפועל כפר סבא הודיעה על הארכת חוזהו של המגן הימני תומר לוי בן ה-24 ובנוסף הודיעה על צירופו של מיקי יאזו, המגן השמאלי שנפרד מהפועל חיפה. בעונה שעברה ביקש יאזו לעזוב את הפועל חיפה לאחר שלא זכה להזדמנויות ובחודשי הסיום רשם שש הופעות כמושאל במדי מכבי אחי נצרת.





* הבלם אביב חדד יעזוב את עירוני נשר לאחר שחתם בהכח עמידר רמת גן מליגה א'. מדובר בקדנציה שניה לבלם בן ה-33 במועדון. הוא יצטרף לחלוץ רועי דיין שגם ישוב למועדון בו שיחק בעבר.




חדד, חוזר להכח (הכח, רשמי)


* שוער נבחרת הנוער עומר חנין חתם בהפועל פתח תקווה לשנתיים.


עומר חנין
עומר חנין (הפועל פ"ת)


מועמדים
* בני יהודה צפויה לצרף את מאוויס צ'יבוטה בהשאלה ממכבי תל אביב. הקונגולזי אמור לחתום על חוזה ארוך טווח בקריית שלום, לאחר שהצהובים מימשו עליו את האופציה, וישוב לקבוצה לאחר שיסתיים תהליך קבלת האזרחות. בנוסף, בטורקיה מדווחים שהעולה החדשה גוזטפה סיכמה עם אוסקר סקאריונה (אשר גולדברג). לידיעה המלאה


* בתקשורת השווייצרית טוענים שבשלב זה לא הוגשה שום הצעה על ארמנדו סדיקו, החלוץ האלבני שהיה מועמד למכבי חיפה. הבלם מארק ואליינטה מוכן להתגמש במטרה להשלים את מעברו לא.א.ק אתונה (מיכאל וייסרמן ויעקב זיו). לידיעה המלאה


*אסקילטונה פנתה לסתיו פיניש, אלא שקשר בני יהודה העדיף להישאר בארץ, סירב להצעת נועלת הטבלה בשבדיה ויחתום על חוזה חדש במועדון (אשר גולדברג). לידיעה המלאה



* הקשר הצעיר דור גלילי קיבל ממכבי תל אביב הצעה לחתום לחמש שנים. העונה הוא אמור להיות מושאל לאחת מבין מכבי הרצליה ובית"ר תל אביב/רמלה (אשר גולדברג)


*הקשר גיא אביב מבית"ר תל אביב/רמלה, שכרטיסו שייך למכבי תל אביב, החל להתאמן בעירוני ניר רמה"ש ועשוי לחתום במועדון. (תומר חבז)


* מגן הפועל אשקלון אסי בוזגלו על סף סיכום בהפועל מרמורק‎. השחקן בן ה-35 רשם העונה 17 הופעות במדי האשקלונים ללא שערים או בישולים. (מיכאל וייסרמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי