אוהדי הפועל ב"ש פוצצו את האימון, השחרור של קואנקה הושג

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | מאיר אבן חיים

3,000 אוהדים הגיעו לאימון הפתיחה של האלופה וחגגו עם השחקנים. הרכש הספרדי הנוצץ, שהוברח לחדר ההלבשה, רשאי לשחק מול בודפשט הונבד בשבוע הבא. צפו בטירוף

(גודל טקסט)
אימון הפתיחה של הפועל באר שבע בטוטו-טרנר נערך היום (חמישי) ואליו הגיעו כ-3,000 אוהדים. האימון פוצץ מיד אחרי הצגתו של איסק קואנקה, כשרימוני עשן הופעלו והושלכו נפצים במקביל לפריצת הקהל למגרש. רוב השחקנים נמלטו לחדר ההלבשה, כשריח אבק שריפה מתפזר באוויר. קואנקה הונף באוויר, חולצתו נתלשה ממנו והוא בקושי נחלץ מהדבוקה האדומה והצטרף לחבריו שהקדימו את מנוסתם.


לרגע הזה הרוב הגיעו – איסאק קואנקה מגלה (קצת) מעוצמת הקהל האדום pic.twitter.com/R30hHixH5F

— The red one (@HBS_Fan) July 6, 2017


אגב קואנקה, בשורה משמחת לגבי הספרדי הגיעה כשבמועדון קיבלו את השחרור הבינלאומי שלו מגרנאדה במה שאפשר את רישומו של השחקן לליגת האלופות. המשמעות: קואנקה יוכל לשחק עם ב"ש בסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות בשבוע הבא כשהקבוצה תפגוש בטוטו-טרנר את בודפשט הונבד במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני.




חזרה לאימון, בני משפחתו שהצטרפו אל הקשר הספרדי ליום העבודה הרשמי הראשון בארץ הקודש עקבו בעיניים מודאגות משהו אחר שביל הבריחה של הרכש הנוצץ. הכרוז החזיר את הקהל ליציעים, והשחקנים נקראו שוב לכר הדשא שנצבע בלבן על-ידי גלילי נייר שהועפו מהיציע הדרומי. בניסיון השני למתוח איברים, קואנקה ניסה להתוודע לסביבתו החדשה. לאחר זמן מה פרץ הקהל שוב. המאמן ברק בכר שלח לקהל מסר אחד: "תמשיכו להיות הקהל הטוב בארץ". 


עוד קודם לכן ערכה הקבוצה מסע"ת לקראת פתיחת העונה. "סיימנו עונה קסומה ואני מקווה שזו שבפתח תהיה מרגשת באותה מידה", אמרה אלונה ברקת, "יש לנו צוות ניהולי ומקצועי נפלא. הסגל שלנו מאוד כשרוני. האוהדים נותנים לנו כוח גם בארץ וגם בחו"ל. אנחנו מקווים שהעונה הזו תהיה באמת מופלאה. ליגת האלופות זה החלום ואנחנו רוצים לעשות את זה". 


מאור מליקסון על כתפי האוהדים (מאיר אבן חיים)
מאור מליקסון על כתפי האוהדים (מאיר אבן חיים)


המאבק על האליפות השלישית: "האתגר הוא קשה. אנחנו מאוד רוצים לשמור על התואר. אם נדע להסתכל על עצמנו ולעבוד קשה אז אני מקווה שנדע לשמור על התארים שלנו".



קואנקה והרכש: "יש לנו מערך סקאוטינג מצוין, הייתה הזדמנות להביא אותו ועשינו את זה. אנחנו מביאים שחקנים שיש להם פוטנציאל לעזור לנו. מאמינים במחלקת הנוער שלנו גם. לעמית ביטון יש פוטנציאל ואנחנו מאמינים שהוא יהיה בלם הפועל באר שבע. אנחנו משקיעים בזה".


אסי רחמים, אלונה ברקת וברק בכר (מאיר אבן חיים)
אסי רחמים, אלונה ברקת וברק בכר (מאיר אבן חיים)


"אנחנו צריכים להישאר רעבים", הבהיר ברק בכר. "מקווים לשבור עוד שיאים. אסור לחשוב שמה שהיה בעבר ישרת אותנו בעתיד. אני מסתכל על מה שאנחנו עושים, ולא על קבוצות האחרות". 



הסגל  שעומד לרשותו: "נפרדנו מוויליאים סוארס ואובידו הובאן שהתחברו לא רק לקבוצה אלא גם לעיר. הצטרפו ארבעה שחקנים. שני מגנים צעירים, דן וקואנקה. הם יתנו דם חדש. אני באמת חושב שהמועדון הזה, בראשותם של אלונה ואסי, חושב כל הזמן איך להתקדם. זה סגל שראוי להיות מוכן למשחק הראשון בשבוע הבא, זו המטרה כרגע. אנחנו לא שומרים על התואר, הוא לא שלנו. הצלחת פתוחה לכל אחד. המטרה היא לבוא ולקחת את התואר".


על מאור בוזגלו:
"לא יודע אם הוא יהיה. כרגע הוא לא איתנו".


אליניב ברדה התייחס לעומק של הקבוצה: "עליי הסגל לא צריך להשפיע. אנחנו זקוקים לסגל גדול וברק יודע להשתמש בכל השחקנים כמו בעונה שעברה. תחרות זה דבר תמיד טוב וזה מוציא ממך את המקסימום". 


אליניב ברדה (מאיר אבן חיים)
אליניב ברדה (מאיר אבן חיים)


המנכ"ל אסי רחמים: "יש לנו סגל מצוין שהביא אותנו רחוק בשנה האחרונה. אנחנו סומכים על השחקנים שלנו. אם נצרף שחקן, זה יהיה אחד שיכול לשדרג אותנו. אנחנו סומכים על הסגל ולא ממהרים".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי