קלינגר באסיפה של הפועל חיפה: ההפסד בדרבי – לא רק בגלל השיפוט

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה דיבר עם השחקנים וביקר אותם אחרי ה-4:1 באמצע השבוע למכבי חיפה בגביע הטוטו. שמו של רמזי ספורי עלה כמועמד, תורג'מן עשוי להיות כשיר לק"ש בראשון

(גודל טקסט)

הפועל חיפה מנסה להמשיך הלאה אחרי התבוסה 4:1 למכבי חיפה בדרבי בגביע הטוטו ביום שלישי ולקראת המשחק מול הפועל קריית שמונה בראשון. היום (שישי) ערך המאמן ניר קלינגר אסיפה לשחקנים בה ביקר אותם בעקבות היכולת מול הירוקים. האדומים איבדו סיכוי להעפיל לרבע הגמר מבית 1 ומדובר עבורם בהכנה לקראת המשחק במחזור הפתיחה מול הפועל אשקלון בעוד שמונה ימים.

"הפסדנו לא רק בגלל השופט, יש לנו עוד הרבה דברים לעבוד עליהם", אמר קלינגר שכזכור ראה את שחקניו נותרים בעשרה שחקנים כבר בפתיחת המשחק אחרי שרסמוס סיוסטדט ראה אדום  והורחק בעצמו בהמשך. גם השחקנים בקבוצה התקשו לקבל את היכולת החלשה ואחד מהם אמר: "אנחנו חייבים להשתפר ומהר כי ככה זה לא יכול להימשך". בקבוצה מאמינים שאלון תורג'מן, שערך אימון חלקי, יהיה כשיר למשחק נגד החבורה של חיים סילבס ביום ראשון.

בנוגע לרכש, במועדון ממתינים להחלטת מכבי תל אביב באם להשאיל בשנית את הקשר דור פרץ, ששיחק בעונה שעברה חצי עונה במועדון וגילה יכולת גבוהה. יחד עם זאת, במקביל קלינגר החל לצפות בקלטות של מועמדים זרים לתפקיד. בנוסף, בקבוצה עלה שמו של רמזי ספורי מהפועל תל אביב כמועמד לחיזוק. כפי שפרסמנו באתר ספורט1, גם בני יהודה מעוניינת בשחקן ששיחק תחת יוסי אבוקסיס אשתקד בבני סכנין.

רמזי ספורי (דני מרון)
רמזי ספורי. עוד קבוצה הצטרפה למירוץ אחר שירותיו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי