אלון תורג'מן בסגל הפועל חיפה לאשקלון, פלקושצ'נקו עשוי לחזור להרכב

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | צילום: ערן לוף

החבורה של ניר קלינגר פותחת עונה חניכיו של יובל נעים. המאמן החיפאי מתלבט אם להמשיך במערך שלושת הבלמים, החלוץ שב פציעה ויפתח על הספסל. איינוגבה ולוגסי יפתחו בהרכב של הקבוצה הדרומית

(גודל טקסט)

ליגת העל תצא מחר (שבת) לדרך ובהפועל חיפה מקווים לפתוח את העונה ברגל ימין. הקבוצה תארח את הפועל אשקלון (19:00, שידור ישיר בספורט2) ובמועדון בטוחים כי הקבוצה תצא מהמשחק עם שלוש נקודות. הבעלים של יואב כץ שוחח אתמול עם השחקנים באמצעות שיחת סקייפ, ופרט לכך שאיחל לקבוצה הצלחה, נתן את חוות דעתו מההכנה ואמר: "יש לנו קבוצה טובה ומלאת כישרון אבל חייבים לעבוד על החלק המנטלי".


מבחינה מקצועית, ניר קלינגר יעמוד על הקווים, לאחר שניצל מהשעיה השבוע בבית הדין בעקבות הרחקתו בדרבי. קלינגר והצוות שלו מעוניינים להמשיך בשיטת שלושת הבלמים, כאשר השבדי רסמוס סיוסטט יחזור להרכב הקבוצה, וישחק שוב בעמדת הבלם לצידו של ניסו קפילוטו וגבריאל תמאש.
 

קלינגר עדיין מתלבט בעמדת הקישור, כאשר לא מן הנמנע כי מקסים פלקושצ'נקו יחזור להרכב. מי שיחזור לסגל הקבוצה הוא החלוץ אלון תורג'מן. תורג'מן נפצע במחנה האימונים של הקבוצה באוקראינה, ולא שיחק בשום משחק בגביע הטוטו וכעת מקווים בקבוצה כי ישחק מספר דקות.


הפועל חיפה פותחת עונה. בטוחים בניצחון

הפועל חיפה פותחת עונה. בטוחים בניצחון (ערן לוף)


אירוע לא נעים עבר על מחלקת הנוער של המועדון, כאשר משלחת שכללה את קבוצת הנוער והנערים א שנמצאת במחנה אימונים בסרביה נאלצה לעזוב את המלון בו שהתה לאחר שפרצה שריפה במקום. כל אנשי הצוות והשחקנים של חיפה יצאו ללא פגע ויעברו למלון חלופי.


הרכב משוער:
ארנטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, רסמוס סיוסטט,  רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, עדן בן בסט וראדו גנסארי.


איינוגבה יחזור לשער, לוגסי שוב יפתח בהרכב
בדיוק כמו בעונה שעברה, הפועל אשקלון תפתח את העונה  מול הפועל חיפה, רק שהמשחק יתקיים באצטדיון סמי עופר. לפני שנה אשקלון ניצחה 2:3 בתוספת הזמן, משלושער של איסומעילה לינגאנה, שכל ששת שעריו אשתקד היו מול האדומים מהכרמל.


במישור המקצועי, סך הכל עבר קיץ יחסית סביר על הקבוצה של יובל נעים, שפותח את עונתו הרביעית כמאמן הקבוצה. בניגוד לעונה שעברה, העונה יש גורמים המדברים על התברגות במרכז הטבלה, כפי שאמר ראש העיר תומר גלאם במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה. יחד עם זאת, לא הכל חלק בקבוצה שכן חוזיהם של שי חדד ושרון גורמזנו עדיין לא עברו בבקרה והם לא יעמדו לרשות נעים.


דלה איינוגבה. חוזר אל בין הקורות (דני מרון)
דלה איינוגבה. חוזר אל בין הקורות (דני מרון)


פרט לכך, נעים יזכה לסגל מלא כשדלה איינוגבה, שהוחלף בשני המשחקים בהצלחה על ידי ליאור חדריאן בשער, יחזור אל בין הקורות. השוער הניגרי, בעונתו ה-11 בליגה העל, התאושש מפציעה קלה. מירקו אורמוש ישחק בכנף שמאל, תפקיד אותו מילא בקבוצתו הראשונה בישראל – הפועל תל אביב, עמה זכה אז בגביע המדינה.


מושיקו לוגסי, ששיחק לראשונה העונה מול בית"ר ירושלים בשבוע שעבר בגביע הטוטו (1:2 לאשקלון) יפתח גם כן בהרכב. יוסיפ איבנצ'יץ' אמור לפתוח בשפיץ.


הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', עוז ראלי, מושיקו לוגסי, מילאן סמיליאניץ', רודי חדד, טל איילה, מירקו אורמוש, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי