אלון תורג'מן חגג צמד: "הרגשה מדהימה לחזור לסמי עופר"

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | צילום: ערן לוף

חלוץ הפועל חיפה שב לכרמל והוביל את המהפך ב-1:3 על הפועל אשקלון. השבוע יוכרע עתידו של דור פרץ, אבל קלינגר כבר צופה בקלטות של זרים. מחמאות לבן בסט, סימן שאלה לגבי פלקושצ'נקו

(גודל טקסט)

 שמחה גדולה בקרב אנשי הפועל חיפה בזכות הניצחון הראשון של העונה, 1:3 ביתי על הפועל אשקלון במחזור הפתיחה, אך למרות הנקודות שהושגו מבינים במועדון כי התוצאה לא הייתה רחוקה מלהיות הפוכה.

בהפועל חיפה טענו כי המחצית הראשונה הייתה החלשה ביורת שלהם מאז פתיחת העונה, וטענו שהדבר נבע מכך שהמאמן ניר קלינגר בחר לפתוח עם שיטת שלושת הבלמים, שבדומה לגביע הטוטו לא עבדה ושחקני אשקלון הצליחו להביך את ההגנה המקומית פעם אחר פעם.

לאחר כיבוש השער של האורחים ועוד במחצית הראשונה הבין קלינגר כי הוא חייב להחליף את השיטה ובמחצית אף העלה את הקשר מקסים פלקושצ'נקו והחלוץ אלון תורג'מן, שניים שגרמו למהפך ולחגיגות של כ-2,500 אוהדים בסיום המשחק. תורג'מן שכבש צמד אמר בסיום: "הרגשה מדהימה לחזור לסמי עופר. אני שמח שניצחנו ואני מקווה שנמשיך ככה. יש לנו עוד הרבה עבודה ומה לשפר אבל נלמד מהטעויות ונגיע מוכנים לקראת השבוע הבא".


קלינגר ביצע חילופים במחצית והמהפך הושג (ערן לוף)

בחיפה מבינים כי הקבוצה סובלת ממספר בעיות בעיקר במרכז המגרש ולכן החליטו כי השבוע יוכרע עתידו של הקשר דור פרץ. בחיפה יפנו שוב בתחילת השבוע למכבי תל אביב וידרשו תשובות לגבי הקשר ובכל מקרה במועדון כבר החלו לצפות בקלטות של קשרים זרים – במקרה שפרץ לא יגיע, יוחתם קשר זר. בנוסף במועדון עסקו בעובדה כי פלקושצ'נקו סומן כ'דבר הבא' בכדורגל הישראלי, אך בשלב זה איבד את מקומו בהרכב הראשון. קלינגר התייחס לשחקן ואמר: "אני נמצא באימונים ואני מאוד אוהב אותו, אבל לפעמים צריך לריב ואין לי ספק שהוא יגיע לרמות שאנחנו צופים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי