דודו אברהם: "הירידה במחצית השנייה הייתה מאוד מטרידה"

דודו אברהם
דודו אברהם | עדי אבישי

מאמן הפועל רעננה לאחר ה-0:0 מול עירוני קריית שמונה: "במחצית הראשונה שלטנו יותר בקצב, התוצאה משקפת את מה שראינו". וגם: התחרות בין קושיצקי לצור יוצאת לדרך

(גודל טקסט)

 הפועל רעננה והמאמן דודו אברהם מאוכזבים מהיכולת שהציגה אתמול הקבוצה בתיקו 0:0 נגד הפועל קריית שמונה במחזור פתיחת העונה. הסיבה לאכזבה היא חוסר היכולת לשחק כדורגל מהיר, יצירתי והתקפי כפי שהצוות המקצועי תכנן שהקבוצה תציג העונה.

שחקן בקבוצה סיפר על כך הבוקר ואמר:  רצינו כבר מהמשחק הראשון להראות שהפועל רעננה לא קבוצה הגנתית ושהכיוון הוא התקפי עם הרבה שערים, וזה לא הלך. משחק אחד לא ישנה את הכיוון שלנו ונעשה זאת כבר נגד בני סכנין".

אברהם נאלץ באימון המסכם לשנות את ההרכב והמערך לאחר שהמגן השמאלי עמנואל אמבולה נפצע ויצא מההרכב, כאשר גם ההרחקה בשבוע שעבר של מוחמד שכר בכרטיס אדום יצרה שינוי מקצועי – שכן שכר תורגל הקיץ בעמדת המגן התוקף באגף. גם החלמתם מפציעה ביומיים האחרונים של ירדן כהן ועידו לוי שאינם בשיא כושרם השפיעה על היכולת.


אמבולה. היעדרותו פגעה בהפועל רעננה (יוני אריאלי)

בסיום המשחק אתמול אמר אברהם: "לאחר המחצית הראשונה בה שלטנו יותר בקצב המשחק, הייתה ירידה גדולה ביכולת, ירידה מאוד מטרידה. בסה"כ התוצאה משקפת את מה שראינו במגרש. ראינו שהפועל רעננה קבוצה חזקה ואגרסיבית ונמשיך כך הלאה".

הבוקר חתם השוער הסלובקי תומאס קושיצקי בן ה-31 לשנה עם אופציה לשנתיים נוספות, ועוד קודם לכן המאמן דודו אברהם הבהיר בנושא: "אסף צור יישאר השוער הראשון ויתמודד מול השוער החדש. מי שיהיה יותר טוב הוא זה שישחק". במהלך השבוע אמורה הפועל רעננה לצרף שני שחקנים ישראלים וההמתנה היא לשחקנים מהסגל הרחב של מכבי תל אביב או מכבי חיפה. אכזבה בקבוצה מהעובדה שרק 600 צופים הגיעו לאצטדיון בנתניה במחזור פתיחת העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי