אבוקסיס: רכש? מחכה לתשובה ממכבי ת"א לגבי כהן ופרץ

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | צילום: דני מרון

מאמנה של בני יהודה ל-103FM: "מבחינתי לשחק עם שני זרים בליגה וישראלים טובים, אין נתק עם אברמוב". הניצחון על מכבי חיפה: "ניטרלנו אותם, לא נתנו להם לשלוט"

(גודל טקסט)
בני יהודה פתחה את ליגת העל עם ניצחון גדול על מכבי חיפה 0:2 ויוסי אבוקסיס גרף את המחמאות לאחר שקבוצתו הצליחה לנטרל כמעט לחלוטין את רצף המשחק של הירוקים מהכרמל.


אבוקסיס התראיין הערב (שלישי) לתכנית הספורט 103FM וסיפר על המפתחות לניצחון: "ראיתי קבוצה לוחמת וממושמעת. נטרלנו את מכבי חיפה ויצאנו למתפרצות. לא נתנו להם לשלוט במשחק, וצריך לפרגן לשחקנים שלי על משחק מעולה. חוץ מהפנדל הם שמרו על ריכוז, ואני מרוצה מהתצוגה שלהם".



מתן חוזז: מדובר בשחקן טוב וממושמע, לא מפריע לו אם הוא פותח בהרכב או עולה מהספסל. הוא מתאמן בצורה נהדרת, והוא שינה אתמול את התוצאה מרגע שנכנס".


המשך העונה: "אנחנו נשחק בכלים שלנו ושנצטרך לתקוף גם נתקוף. גם מול זניט הגענו למצבים, אבל השוער שלהם הציל אותם. תמיד צריך להיות עם היד על הדופק, חשוב שיהיה איזון בקבוצה".


מתן חוזז.
מתן חוזז. "שחקן טוב וממושמע" (עדי אבישי)


הנתק עם אברמוב: "חבל שלא ביררו איתי לפני שסתם אומרים דברים. הוא נותן לי להביא את השחקנים שאני רוצה, אני פשוט עדיין לא מצאתי את השחקנים האלה. אני רוצה להסתדר עם ישראלים טובים ולא עם זרים, מבחינתי לשחק עם שני זרים בליגה וישראלים טובים. הוא לוחץ עליי מה עם שחקנים זרים. אני מחפש בלם וקשר אחורי, אנחנו מחכים. לא משנה לי שמורי לא התאים לבית"ר, אצלנו הוא יכול להצליח. לפחות מבחינת השחקנים הישראלים, אני יודע מה אני מקבל מהם לטוב ולרע. אליאל פרץ, דור פרץ ויונתן כהן אלו שחקנים שאני מאוד רוצה ואני מחכה לתשובה ממכבי תל אביב לגביהם".


ההבדלים בין הקדנציות: "ההנהלה של בני יהודה לומדת. עונה שעברה היו כמה דברים לא טובים, והעונה יש אווירה נהדרת ורואים את זה. השחקנים שמגיעים אלינו מקבלים את כל התנאים שהם צריכים, והם נהנים. יש לנו יום אחד להנות מהחופש, ומחר חוזרים להתכונן למשחק מול אשקלון. היה ניצחון יפה על מכבי חיפה, אבל הפנים שלנו קדימה".



ישוב לבני יהודה? יונתן כהן (דני מרון)



פלייאוף עליון: "הביאו אותי כדי שתהיה קבוצה שתקשה על היריבות. נתקדם עם העונה ואדע מה המטרות שלנו, אני לא רוצה להצהיר סתם. כל שבוע בכדורגל שלנו עושים סיכום עונה. יש איתי צוות של מאמנים מעולים ואני שמח שהם איתי. אני לא חושב על מקומות אחרים, אלא אך ורק על הצלחה בבני יהודה". 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי