בעכו לחוצים: אם נפסיד זה יסבך אותנו משמעותית

הפועל עכו
הפועל עכו | ערן לוף

דריכות אצל הקבוצה הצפונית לפני נתניה (שבת, 20:15, ספורט3). דורה: "נבדוק מי ישוחרר מקבוצות אחרות". דילן דמרוואי צפוי לערוך את הבכורה, במועדון מחכים לשחרור של מחמדו סיסוקו

(גודל טקסט)
לאחר הפסד במחזור הראשון, בהפועל עכו לא מעוניינים לצאת לפגרת הנבחרת עם הפסד שני. במועדון מאמינים כי יש להם את היכולת להוציא נקודות בשבת, כשהקבוצה תתארח אצל מכבי נתניה (שבת, 20:15, ספורט3).


"בדומה לנו, מדובר בקבוצה שעלתה ליגה", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "אם נפסיד בפעם השנייה, ולאור העובדה שיש לנו מינוס שתי נקודות, זה יסבך אותנו משמעותית".



המאמן שלומי דורה אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו נגיע מוכנים כמו שאנחנו מגיעים לכל משחק. מעבר לכך כרגע מחכים לראות מה קורה בקבוצות אחרות מבחינת איזה שחקנים ישחררו לקראת סיום חלון ההעברות. ואם זה יתאים לנו מקצועית ויסתדר תקציבית אז נתחזק איפה שצריך לעבות את הסגל".


מחמדו סיסוקו הבלם הוסיף: "אני מאוד שמח להגיע לעכו. מדובר במועדון חם ומחבק. לגבי המשחק אנחנו מגיעים כל משחק כדי לנצח מול כל קבוצה וככה נגיע גם למשחק בנתניה או בכל מגרש אחר".


במועדון הביעו שביעות רצון מהעובדה שהבלגי הצעיר, דילן דמראווי, עבר בבקרה התקציבית וצפוי לפתוח בהרכב. מי שנמצא בספק הוא הבלם מחמדו סיסוקו, כאשר בעכו טרם קיבלו את השחרור הבינלאומי שלו. במועדון מקווים כי השחרור יגיע היום, והשחקן יהיה חלק מסגל הקבוצה בשבת. 



אם סיסוקו שוב יצטרך לראות את המשחק מהיציע, ינון אליהו שהיה טוב במשחק מול סכנין, יקבל הזדמנות נוספת בהרכב. 


ינון אליהו. בקבוצה מרוצים מתפקודו (ערן לוף)
ינון אליהו. בקבוצה מרוצים מתפקודו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי