כוננות מנור סולומון: קלינגר שם דגש מיוחד על כוכב מכבי פ"ת

מנור סולומון
מנור סולומון | צילום: דני מרון

מאמן הפועל חיפה יודע מאיפה צפויה לבוא הסכנה במשחק בשבת (20:30, ספורט4), גם לידור כהן יזכה לשמירה צמודה. אבידור בספק אצל המלאבסים, טאדה עשוי להחליפו

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון במחזור הפתיחה 1:2 על מ.ס אשדוד, מכבי פתח תקווה תרצה לצאת לפגרת הנבחרת עם מאזן מושלם של 6 מ-6 כשתארח מחר (שבת, 20:30, ספורט4) את הפועל חיפה.


מי שאמור לחזור לסגל הקבוצה לראשונה העונה הוא המגן השמאלי אורי מגבו שצפוי לעלות עם זריקה, כאשר עומר דנינו, יפתח במרכז ההגנה עם תומאש סיבוק. יובל אבידור מתח את השריר ובספק למשחק כאשר רק מחר תינתן תשובה לגבי כשירותו. אם החלוץ לא יהיה כשיר, גרגורי טאדה יהיה זה שיחליפו. גם רישאר סומא שסובל מעומס בספק וגם הוא, כמו אבידור, צפוי לעבור מבחן כשירות. יובל שבתאי כבר נמצא בכוננות.


 
ומה בנוגע לרכש? נכון לרגע זה למלאבסים אין מועמד שאיתו מתנהל מו"מ לא לעמדת הקשר ההתקפי ולא בתפקיד המגן, ובקבוצה אמרו: "לא נביא שחקנים בכוח. ככל הנראה יהיו התפתחויות בפגרה ולא לפני".


בעניין אחר, במועדון הזמינו השבוע את תלמידי בתי הספר בעיר לצפות במשחק ובקבוצה מצפים ללא פחות מ-1,000 ילדים שיגיעו לעודד את הקבוצה, לאחר פתיחת העונה הטובה.


סיבוק אמר לקראת המשחק: "אנו מודעים לכך שאנחנו עומדים לשחק מול יריבה איכותית וזה לא הולך להיות משחק קל. נצטרך לבוא מוכנים ב-100%. במשחק הראשון לא הראנו את היכולת שלנו ואני מאמין שהקבוצה שלנו תתגבש וביחד עם רוח הלחימה נוכל לשחזר את התוצאה מהמשחק הראשון ולקחת שוב שלוש נקודות".


מנור סולומון. קלינגר יעניק לו טיפול אישי (דני מרון)
מנור סולומון. קלינגר יעניק לו טיפול אישי (דני מרון)


הפועל חיפה: קלינגר מתכונן לסולומון
הפועל חיפה אומנם ניצחה במשחק הראשון של העונה, אבל במועדון יצאו מהמשחק מול אשקלון ברגשות מעורבים. מצד אחד הקבוצה כשלה במחצית הראשונה במיוחד בשיטת שלושת הבלמים אותה הריץ המאמן ניר קלינגר במהלך כל תקופת ההכנה, אבל מצד שני הקבוצה הרשימה במחצית השנייה במיוחד לאחר כניסתו של החלוץ אלון תורג'מן שנראה כבינגו של העונה.


במשחק הקרוב מול מכבי פתח תקווה (שבת, 20:30, ספורט4) מבינים בכרמל כי מדובר ביריבה קשה הרבה יותר ומחצית אחת לא תספיק לקבוצה כדי לנצח. הצוות המקצועי שם דגש מיוחד על ההתמודדות מול לידור כהן ומנור סולומון ולכן קלינגר טרם החליט האם לעלות עם מערך של שלושה בלמים או עם שני בלמים וחולייה התקפית מעובה.


שחקן נוסף שהיה השבוע בכותרות הוא מקסים פלקושצ'נקו, כאשר קלינגר התייחס אליו אחרי הניצחון על אשקלון וטען כי הקשר הצעיר צריך לשנות מספר דברים מחוץ למגרש והדבר גרם לכעס אצל השחקן עצמו. השבוע נראה כי הכישרון הצעיר צפוי לחזור להרכב ככל הנראה על חשבונו של לירן סרדל. גם תורג'מן שכבש צמד שערים צפוי לפתוח. "אנחנו רוצים לצאת לפגרת הנבחרת במאזן מושלם", אמרו בחיפה.


מקסים פלושצ'נקו. כעס על קלינגר ועכשיו הוא יפתח (ערן לוף)
מקסים פלושצ'נקו. כעס על קלינגר ועכשיו הוא יפתח (ערן לוף)


הרכב משוערים
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, עודד אלקיים, עומר דנינו, תומאש סיבוק, אורי מגבו, לירוי צעירי, רומאריו פירס, מנור סולומון, לידור כהן, רישאר סומא (יובל שבתאי), יובל אבידור (גרגורי טאדה).


הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, רסמוס סיוסטדט, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, שמואל שיימן, רוסלן ברסקי, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גנסארי, חנן ממן, עדן בן בסט, אלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי