לוקאס גאושו נגד הנהלת סכנין: "נראה שקבעו שהוא לא ישחק העונה"

לוקאס גאושו
לוקאס גאושו | aaaaaa

ראשי המועדון טרם העבירו את החלוץ בבקרה, וזאת למרות בקשת הצוות המקצועי לקדם את הנושא במהירות. אצל היריבה מוחמד שכר יפתח כמגן ימני

(גודל טקסט)

בני סכנין אומנם ניצחה במשחק הראשון של הליגה את הפועל עכו, אבל במועדון לא היו שבעי רצון לגבי יכולת הקבוצה, ומקווים כי לאחר עוד שבוע של אימונים הקבוצה תהיה טובה יותר במשחק מול הפועל רעננה (שבת ב-18:00).


בדומה למשחק שעבר, גם הפעם סכנין תגיע בהרכב חסר ללא הבלם סארי פלאח, וללא המגן מארון גנטוס שנפצע במשחק האחרון וייעדר. מאידך, מי שיחזור להרכב הראשון הוא עלי עותמן שהחלים מהפציעה. מאמן סכנין פליקס נעים התייחס למשחק: "חשוב לפתוח עם ניצחון, במיוחד כל מה שעבר על סכנין. חשוב לאגור נקודות וזה ייתן ביטחון. הכדורגל שלנו לא יפה ואנחנו רוצים להיות יותר תכליתיים. רעננה משחקת בשיטה שונה משלנו ועברנו הכנות".

 

סאגה אחרת שמתחוללת קשורה לחלוץ הברזילאי לוקאס גאושו, שייעדר מהמשחק. הצוות המקצועי התרשם השבוע מהאימונים של הברזילאי, וציינו כי הוא נמצא בתמונת ההרכב. הצוות ביקש מהנהלת הקבוצה לעשות הכול בכדי להעבירו בבקרה התקציבית, ובמשך היום ניהלו אנשי סכנין שיחות מול ראשי הבקרה.


לוקאס גאושו. משהו לא מסתדר

לוקאס גאושו. משהו לא מסתדר (טוויטר)


הבעיה היא שבדקה התשעים לא העבירו את המסמכים הדרושים וגאושו שוב ייראה את המשחק ביציע. בסביבתו של השחקן זעמו על העובדה שהשחקן מרשים את צוות האימון, אך בהנהלה מתעקשים שלא לאפשר לשחקן להראות את יכולתו על כר הדשא. "זה נראה שההנהלה קבעה כי הוא לא ישחק העונה, למרות שיש רצון ברור מהצוות המקצועי לראות את גאושו כחלק מהקבוצה" אמרו בסביבתו של הברזילאי.


הפועל רעננה: שכר יפתח כמגן ימני (אשר גולדברג)
במחזור פתיחת העונה סיימה הפועל רעננה בתיקו 0:0 את המשחק הביתי נגד עירוני קרית שמונה. היכולת החלשה, והמשחק שהוגדר כלא טוב, היה במוקד ההכנות לאורך השבוע אצל המאמן דודו אברהם ושחקניו, שייצאו השבוע למשחק חוץ באצטדיון בעכו נגד בני סכנין.


לרשותו של הצוות המקצועי יעמוד החלוץ מוחמד שכר, לאחר שלא שיחק בשבוע שעבר בשל כרטיס אדום שספג בגביע הטוטו נגד מכבי תל אביב, ויפתח כמגן הימני. כמו כן יהיה בסגל קשר הרכש הרומני החדש פלורין פורצ'ה, שכבר ערך שני אימונים והגיע במקומו של מרקו אדמוביץ' ששוחרר מהמועדון.


דודו אברהם. מחפש ניצחון ליגה ראשון

דודו אברהם. מחפש ניצחון ליגה ראשון


המגן השמאלי הקבוע, עמנואל אמבולה, עדיין פצוע בארובת העין ויזכה למנוחה נוספת. הקבוצה תמשיך במערך של שלושה בלמים.המאמן דודו אברהם אמר כי המשחק נגד בני סכנין, הוא מסוג המשחקים נגד קבוצות במעמד ובאותה יכולת של הפועל רעננה. שחקן בקבוצה: "אנחנו קבוצה התקפית וכך נשחק נגד בני סכנין. כל נקודה חשובה וצריך לנצח כדי לצבור ביטחון להמשך".


הרכב משוערים
בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, עלא אבו סלאח, אברהם פאס, וונדרסון, סגס תאמבי, חאלד חלאילה, ישראל זגורי, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, עידן שמש.


הפועל רעננה: אסף צור, מוחמד שכר, עידו לוי, מוחמד עלי קאמרה, בן והבה, עדי נמני, בן בנימין, רועי שוקרני, יובל טיטלמן, ג'ורדן פושה, שמעון אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי