מכבי פתח תקווה לא תצרף רכש אם לא תשחרר שחקנים

מכבי פתח תקווה
מכבי פתח תקווה | עד אבישי

בהנהלת המועדון מהמלאבס לא מעוניינים לחרוג מהתקציב שגם ככה גבוה. גיגי בראיון: "נעשה עונה לא פחות טובה. חושב שאני בין חמשת השוערים הטובים בליגה"

(גודל טקסט)
יומיים לאחר ההפסד המאכזב להפועל חיפה 2:0, במכבי פתח תקווה עדיין מנסים למצוא פתרונות ליכולת שהציגה הקבוצה. למרות הרצון של הצוות המקצועי בראשות קובי רפואה לצרף שני שחקנים – האחד קשר התקפי והשני מגן, נכון לרגע זה בהנהלה לא קופצים על הרעיון. כפי שפרסמנו אמש בספורט1, כרגע הבאת שחקן נוסף תגרום לחריגה נוספת מהתקציב, וגורמים בקבוצה מאמינים שגם את הסגל הזה ניתן יהיה לחבר.


תנאי נוסף לצירוף של שחקן רכש, יהיה שחרור של אחד השחקנים, בין אם ישראלים או זרים, כאשר נכון לרגע זה בצוות המקצועי שוברים את הראש לגבי אופציה זו. "בשלב כזה, שיחקנו רק שני משחקים וקצת קשה לשחרר שחקן ששיחק כל כך מעט. מצד שני, עד שנחזור למשחק השלישי מול בית"ר, חלון ההעברות כבר יהיה סגור".



המאמן קובי רפואה בחר שלא לשוחח עם שחקניו לאחר ההפסד, אך צפוי לעשות זאת כבר מחר באימון, לאחר שהיום (שני) נהנתה הקבוצה מיום חופש. הקבוצה תארח במחזור הבא את בית"ר ירושלים באצטדיון המושבה: "אנחנו יודעים שעברו בסך הכל שני משחקים. כמו שהפסדנו להפועל חיפה, ניצחון על בית"ר ומאזן של שש מתוך תשע נקודות ושוב יכתירו אותנו כהצלחה" אמרו במועדון.


בעניין אחר,השוער צחי גיגי, חזר העונה לשמש כשוער הראשון. בראיון ל-103FM מספר גיגי על פתיחת העונה של הקבוצה, החזרה לשער והעתיד. "מה שהיה בעונה שעברה נגמר. גם אנחנו ציפינו לפתוח את העונה כמו שפתחנו בעונה שעברה, אבל אנחנו רק אחרי המשחק השני. נכון שלא נראינו כל כך טוב אבל אני מאמין שבעזרת השם זה ישתפר. נכון שהציפיות מאוד גבוהות, אבל אסור לשכוח שאנחנו קבוצה חדשה. נכון שאנחנו קבוצה ברמה גבוהה והיינו צריכים לנצח, אבל לא נראינו טוב מול הפועל חיפה ומה שיפה בכדורגל הוא שיש משחק בשבוע הבא".


צחי גיגי. פתיחת עונה מאכזבת למלאבס (מני בן ארי)
צחי גיגי. פתיחת עונה מאכזבת למלאבס (מני בן ארי)


"כל הזמן העונה הקודמת מרחפת מעלינו", טוען השוער. "אני מאמין באמונה שלמה, ואני לא אומר את זה כקלישאה, שנעשה עונה לא פחות טובה מהעונה שעברה. אנחנו קבוצה מאוד טובה עם שחקנים לא פחות טובים מהעונה שעברה. שחקנים נמדדים על פי רזומה? יש לנו קישור, הגנה והתקפה מעולים. מה זה אומר? שיש קבוצה טובה וצריך זמן להתחבר".


על עצמו וחזרתו לשער: "היה לי מספיק זמן להיכנס לעניינים מתחילת העונה, אם זה במחנה האימונים, גביע הטוטו. אני לא חדש במערכת, אני מכיר כאן את העניינים ומרגיש כאן בן בית, כאילו גדלתי שם מגיל נערים. במיוחד שנותנים לי את כל הביטחון והגיבוי. אני משחק במקום הטבעי".



צחי גיגי. מרגיש בבית בפתח תקווה (עדי אבישי)


העונה שעברה: "עברתי עונה לא פשוטה במהלכה לא שיחקתי אחרי ניתוח, אבל אני לא מרגיש חוסר ביטחון. בשנה שעברה דני לא היה בתחילת העונה, אבל לקראת מחנה האימונים עשיתי ניתוח בקרסול והקבוצה לא רצתה להישאר עם שוער בלי ניסיון והביאה את דני. כשחזרתי, דני ביחד עם הקבוצה הציגו יכולת מעולה, לא היה מקום לשינויים".



היכולת שלו והמטרות: "אם אני חושב שאני מדרג את עצמי בין חמשת השוערים הטובים בליגה? אני חושב שכן. העובדה שאני לא בנבחרת מאתגרת אותי יותר. זה לא פייר אחרי שנה שלא שיחקתי, אחרי כמה משחקים בגביע הטוטו ובליגה להגיד שאני ראוי. אני מאמין בעצמי וביכולות שלי, במיוחד שישבתי שנה בחוץ וראיתי מה קורה. זה גרם לי להיות רעב ולחזור לשער. אני ארצה להוכיח שמקומי בנבחרת".


צחי גיגי.
צחי גיגי. "אני בין חמשת השוערים הטובים בארץ" (מני בן ארי)


סיבוק ומרסיאל: "אני לא שמעתי מישהו שמבקר אותם וזה בטח לא התפקיד שלי לבקר. אל תשכחו שגם יש את עומר דנינו שהוא מצוין. אתם מדברים על הבלמים הזרים שישדרגו את הקבוצה אבל גם הוא משחק".


שחקני הבית: "אין את זה באף מועדון בארץ. צריך לבוא ולראות את התנאים במחלקת הנוער ואת כמות שחקני הנוער שטסו איתנו למחנה. אנחנו מרגישים שיש לנו אחריות כלפיהם וזה מבורך. בכל שנה נמכרים שחקנים ממכבי פ"ת ונותנים לשחקני נוער ביטחון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי