בעקבות האיחור: הפועל אשקלון נקנסה ב-7,500 שקל

רודי חדד ועוז ראלי
רודי חדד ועוז ראלי | דני מרון

הקבוצה הדרומית נענשה בשל בעיית התאורה שגרמה לעיכוב בפתיחת המשחק מול בני יהודה. החבורה של יובל נעים ניצחה 2:3 את הכתומים במשחק הכנה

(גודל טקסט)

הבעיה בתאורה באצטדיון סלה, שגרמה לעיכוב המשחק בין הפועל אשקלון לבני יהודה ב-48 דקות, תגרום לקבוצה הדרומית להכניס את היד לכיס לאחר שבית הדין של ההתאחדות לכדורגל קנס אותה היום (רביעי) בסכום של 7,500 שקל, בנוסף לקנס על תנאי בסך 10,000 שקלים. אשקלון יצאה בזול יחסית בעקבות עסקת טיעון שנסגרה.

בנושא אחר, הקבוצה ניצחה היום במשחק אימון בשכונת התקווה 2:3 את בני יהודה. את השערים לאשקלון כבשו: רודי חדד, דולב אברג'יל וירדן אבוחצירה. יובל אשכנזי ודולב חזיזה הבקיעו לזכות הזהובים. החלוץ אליאור סיידר שותף גם כן בקבוצה עמה הוא מתאמן כמעט חודש ימים. גם סער בנבנישתי שותף. סיכוייו של סיידר לחתום גבוהים יותר מאשר של בנבנישתי. נעים יצרף ככל הנראה עד תום החלון זר וישראלי כאשר אחד השמות שרוצים באשקלון הוא רמזי ספורי מהפועל תל אביב. גם עמית זנטי, קשר מכבי חיפה, עדיין על הפרק.

במהלך המשחק תרגל המאמן יובל נעים מספר מערכים, כשבחלק מהזמן שיחק עם שני חלוצים בשפיץ – שרון גורמזנו ויוסיפ איבנצ'יץ'. כמו כן, ניתנה הזדמנות לשחקני נוער כשאברג'יל, שכבש כאמור את אחד השערים, הרשים. שי חדד תורגל בעמדת המגן השמאלי, ארבעה ימים אחרי ההופעה המאכזבת של עוז ראלי באותה עמדה. המאמן מעדיף לצרף מגן שמאלי ולהסיט את ראלי לקישור.

רודי חגג ועוז ראלי (דני מרון)
 רודי חגג ועוז ראלי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי