עורך דין עמית פינס ישמש כיועץ המשפטי של ההתאחדות

אפרים ברק וניר רשף
אריאל פרייברג, אפרים ברק וניר רשף | דני מרון

ועדת האיתור בראשותו של יושב הראש עופר עיני בחרה במחליפו של עו"ד אפרים ברק: "הוא האדם המתאים לתפקיד כה מחייב ומשמעותי"

(גודל טקסט)

היועץ המשפטי של מנהלת הליגות בכדורגל, עורך דין עמית פינס, יעזוב את התפקיד, אולם יישאר בענף ויחל לשמש כיועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל – כך אישרה הבוקר (חמישי) ועדת האיתור בראשות יו"ר ההתאחדות עופר עיני.

"אני מבקש תחילה להודות לעו"ד אפרים ברק על העשייה הברוכה שלו בתפקידו כיועץ המשפטי, על המסירות ועל שיתוף הפעולה", מסר עופר עיני בהודעה מטעם ההתאחדות לכדורגל.

"אין חולק כי עו"ד עמית פינס מעבר להיותו איש מקצוע מעולה ומוביל, גם בקיא בתחום הכדורגל ובסוגיות המשפטיות הכרוכות בו, והוא בהחלט האדם המתאים לתפקיד כה מחייב ומשמעותי. ועדת האיתור נפגשה עם מספר מועמדים, כולם ראויים ומשפטנים מובילים, ואין לי אלא להודות להם על הנכונות וההשקעה", הוסיף היו"ר.


עו"ד עמית פינס
אמר לאחר בחירתו: "אני רואה אתגר מקצועי גדול בתפקיד היועמ"ש, ובבחינת כניסה לנעליים הגדולות של עו"ד אפרים ברק, קולגה וחבר. חשוב לי להודות לכל צוות מנהלת הליגות וליו"ר אורן חסון על שיתוף הפעולה בינינו מאז הקמת המנהלת ובעיקר בשנה האחרונה בה שימשתי כיועץ המשפטי של המנהלת, וכן על כך שהסכים לבקשתי לקבל עלי את תפקיד היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל. ברורה לי מורכבות התפקיד וחשיבותו, כמו גם האחריות שהטילה עלי ועדת האיתור מעצם החלטתה להמליץ עלי בפני ההנהלה לתפקיד יועמ"ש ההתאחדות לכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי