בסכנין בונים על אזולאי: "ישדרג אותנו", קאסס יגיע למבחנים?

שלומי אזולאי החלוץ
שלומי אזולאי החלוץ | אלבום פרטי

חלוץ הרכש עשוי להשתלב מול מכבי תל אביב (שבת, 18:00, ספורט1). הספרדי שגדל בוויאריאל טרם החליט אם להגיע לישראל ומעדיף לחתום, במועדון רוצים לצרף זר

(גודל טקסט)

למרות שני הניצחונות בבני סכנין מבינים כי היכולת במשחקים הללו לא מספקת וגם מאמן הקבוצה פליקס נעים שואף לשיפור. אחרי צירופו של שלומי אזולאי שחזר לקדנציה שניה במועדון, במועדון מאמינים שיהיה פקטור רציני בחלק ההתקפי והוא צפוי להיות משולב כבר מול מכבי תל אביב (שבת, 18:00, ספורט1). "אזולאי אמור לשדרג אותנו", אמרו בסכנין.

שחקן נוסף שיהיה בסגל הקבוצה הוא החלוץ הברזילאי לוקאס גאושו. האחרון לא היה שותף בשני משחקי הליגה אבל בצוות המקצועי התרשמו לטובה בשבועיים האחרונים והשחקן עבר בבקרה התקציבית.

בכל מקרה במועדון רוצים עוד להתחזק בשחקן זר והאופציות כרגע הן רק צירופו של שחקן שנחשב חופשי. אתמול הוצע לקבוצה קשר ספרדי חוסה מריה קאסס. בסכנין מעוניינים שהשחקן יגיע למספר ימי התרשמות בכדי לבדוק באיזה כושר הוא נמצא ואילו השחקן טרם החליט אם להגיע לישראל.

"עצם העובדה שהוא ללא קבוצה מסבירה שישנה בעיה ואנחנו רוצים לדעת מהי", אמרו בסכנין. בסוף השבוע תתקבל החלטה סופית לגבי השחקן. קסאס בן ה-31 שיחק בין השאר בוויאריאל שם גדל, טרסה ואייבר הספרדיות וגם שיחק בליגות היוונית והבלגית כשאת השנתיים האחרונות סיים באופן.


קסאס, יגיע לישראל?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי