וייסמן ויחזקאל צפויים לשחק בק"ש, גנב ואלקה יפתחו באשדוד

שגיב יחזקאל
שגיב יחזקאל | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

שני שחקני הרכש של עירוני קריית שמונה יקבלו דקות מול הקבוצה הדרומית (שבת, 19:15), מנחם יעלה בהרכב. סילבס: "הם התאמנו במסגרות אחרות, אין סיבה לעכב את הבכורה שלהם". בדרום מרוצים מההשתלבות של שני הזרים

(גודל טקסט)
לאחר שהשיגו נקודה אחת בלבד בשני המשחקים הראשונים, בעירוני קריית שמונה מקווים כי פגרת הנבחרת והשינויים שנעשו בסגל הקבוצה יגרמו שכבר בשבת הקרובה מול מ.ס אשדוד (שבת, 19:15) תרשום הקבוצה את הניצחון הראשון בעונת 2017/18.


במועדון הביעו שביעות רצון מהשינויים האחרונים שהוסיפו גיוון בסגל ויאפשרו למאמן חיים סילבס לשחק עם שלושה בלמים או עם שניים. גם לקראת המשחק הקרוב מתלבט המאמן בין השיטות, אך נראה כי ימשיך עם הרכב דומה כאשר אחמד עאבד יפתח כקיצוני ימני וסאן מנחם יפתח באגף השמאלי. המצטרפים החדשים שגיב יחזקאל ושון וייסמן צפויים לקבל דקות משחק.




סילבס אמר לקראת המשחק: "אשדוד מרגישה עם הגב לקיר ויהיה משחק לא פשוט". המאמן התייחס גם לעובדה שקריית שמונה לא ניצחה לעולם במגרש באשדוד ואמר: "אני ניצחתי שם ובכלל אלו דברים שנועדו להישבר ככה שזה לא מרגש אותי".


המאמן התייחס גם לשינויים האחרונים: "שלומי אזולאי זה שחקן שאני מעריך, אבל הוא הרגיש צורך ללכת למקום אחר וכיבדנו את זה. צירפנו שני שחקנים צעירים ומוכשרים שיעזרו לנו. השניים התאמנו במסגרות אחרות ואין שום סיבה לעכב את הבכורה שלהם".


שגיב יחזקאל. עובר לצפון (מכבי ת
שגיב יחזקאל. עובר לצפון (מכבי ת"א, האתר הרשמי)


גנב ואלקה בהרכב של ראובן עטר

למרות שני ההפסדים במחזור הפתיחה, באשדוד מרוצים מהסגל, בטח לאחר צירופם של הבלם ויקטור גנב והחלוץ בלסינג אלקה. "יש לנו קבוצה הרבה יותר טובה מהעונה שעברה", אמרו במועדון שאיבד בקיץ שני עמוד תווך כמו הקשר אור אינברום (עבר לגנט ומשם הושאל למאריבור) והבלם חאתם עבד אלחמיד (עבר להפועל באר שבע). הדרומיים מקווים לקחת נקודות ראשונות העונה.


בקבוצה מרוצים מהשתלבותם בפגרת הנבחרות של גנב – ששיחק ב-4:1 לבית"ר ירושלים ואף כבש – ואלקה עד כה. שניהם אמורים לפתוח בהרכב. בעוד גנב יפתח במרכז ההגנה, עדיין לא ברור מי יפתח לצדו במקום ניר ברדע, שהורחק שלא בצדק מול בית"ר. אדר אוואט (20), בנו של עוזר המאמן רוני, ובן אל אדרי תורגלו ב-11 לסירוגין.



עטר מעדיף אחד מבין השניים, שלא רשמו עדיין הופעה בליגת העל, מאשר לאלתר בחלק האחורי על ידי הסטה של שחקן מעמדה אחרת. בהתקפה לצד אלקה יפתחו ככל הנראה דן ביטון ומאוריסיו, כשאדילסון באהייה צפוי לרדת לספסל.


ויקטור גנב. משתלב יפה (עדי אבישי)
ויקטור גנב. משתלב יפה (עדי אבישי)


הרכבים משוערים
מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, אדר אוואט (בן אל אדרי), ויקטור גנב, קרלו ברוצ'יץ', תום מונד, יובל יעקובוביץ', גדי קינדה, מאוריסיו, דן ביטון, בלסינג אלקה.


עירוני קריית שמונה
איתמר ניצן, אחמד עאבד (שגיב יחזקאל), מרקוס דיניז, קרלוס קוויאר, איאד אבו עביד, סאן מנחם, אפונסו טיירה, עדן שמיר, דידייה ברוסו, שובל גוזלן ונייג'ל האסלביינק.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי