קואנקה צפוי לערוך בכורה מול אשקלון, פקהארט יפתח בחוד

איסק קואנקה
איסק קואנקה | דני מרון

הפועל ב"ש חושבת גם על המשחק מול לוגאנו בשבוע הבא, אולם המאמן ברק בכר יתקשה לבצע רוטציה עקב הפציעות הרבות. יובל נעים ייאלץ להסתדר ללא בנבנישתי שלא עבר בבקרה, ספורי על הספסל

(גודל טקסט)

עם נקודה אחת בלבד משש אפשריות, תתייצב מחר (שבת, 20:40 בספורטHD4) האלופה הפועל באר שבע בטרנר לדרבי הדרומי מול הועל אשקלון בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון ביתי תיחשב כבלתי מתקבלת על הדעת. במפגשי הליגה האחרונים בין שתי השכנות הגיאוגרפית לא התקשו האדומים להכניע את יריבתם, וגם הפעם מסומן המשחק כנוח להשגת מלוא הנקודות.


ההרכב שאותו יעלה המאמן ברק בכר יחסר כמה שחקני מפתח. רשימת הנעדרים כוללת את המגן בן ביטון (קרע בשריר הירך האחורי) והבלם המורחק לואי טאהא, כשאליהם מצטרפים הפצועים "הוותיקים" מיגל ויטור ואורן ביטון. דור אלו יפתח כמגן ימני ואילו חאתם עבד אלחמיד ימלא את מקומו של הבלם הפורטוגולי. בלם הנבחרת שיר צדק, שגילה יכולת סבירה ב-1:0 לאיטליה באמצע השבוע, וכן המגן מיחאי קורהוט, שראה לכריסטיאנו רונאלדו את הלבן בעיניים כשנבחרת הונגריה הפסידה לפורטוגל במוקדמות המונדיאל, ישלימו את העורף הדרומי. 

 

  • במכבי חיפה מאמינים: "בוזגלו יחתום רשמית בשבוע הבא"



בכר יחפש לרענן את החלק הקדמי שלא סיפק את הסחורה בשני מחזורי הפתיחה, כשנכון לעכשיו אין לו יותר מדי אופציות, בעיקר בשל פציעות שלא נגמרות (שהר לא כשיר, גאדיר בספק). החלוץ הצ'כי, תומאש פקהארט, ינסה לעשות את ההבדל. מלבד איתות לליגה מתייחסים בטרנר להתמודדות כהכנה לקראת המשחק  הראשון בליגה האירופית, ביום חמישי הבא מול לוגאנו השווייצרית. איסק קואנקה כשיר וצפוי לערוך בכורה בליגת העל, טרם ברור אם מהספסל או מההרכב. 



 קואנקה. הגיע הזמן להופעת הבכורה בליגת העל (דני מרון)



"קיבלנו את באר שבע בזמן לא טוב, תיקו יהיה כמו ניצחון"
הפועל אשקלון תנסה מחר (שבת, 20:30, ספורט4) לחולל הפתעה גדולה בטרנר מול הפועל באר שבע, אבל גם היא יודעת שהאלופה תבוא בדריכות שיא אחרי שצברה נקודה אחת בלבד בשני המחזורים הראשונים, בדיוק כמו הקבוצה של יובל נעים.


"קיבלנו אותם בזמן לא טוב, אבל לא נבוא להתבטל. תיקו יהיה כמו ניצחון עבורנו", אמרו באשקלון. במישור המקצועי, נעים ישמור על ההרכב מה-1:1 עם בני יהודה במחזור האחרון. המשמעות היא ששחקני הרכש רמזי ספורי וגודנס אג'אי יחכו להזדמנות על הספסל.


כניסה להרכב של אג'אי הניגרי כמובן תכריח זר אחר לרדת לספסל בגלל מגבלת חמשת הזרים על המגרש. חוזהו של הרכש האחרון סער בנבנישתי לא עבר בבקרה התקציבית והוא לא יהיה בסגל.


שחקני הפועל אשקלון. יודעים מה מחכה להם (דני מרון)
שחקני הפועל אשקלון. יודעים מה מחכה להם (דני מרון) 


הרכבים משוערים
הפועל באר שבע: גיא חיימוב, דור אלו, שיר צדק, חאתם עבד אלחמיד, מיחאי קורהוט, ג'ון אוגו, מהראן ראדי (דן איינבינדר), מיכאל אוחנה, ניב זריהן (איסק קואנקה), טוני וואקמה, תומאש פקהארט.


הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אלעד גבאי, אבי מלכה, ברניסלב יובאנוביץ', עוז ראלי, מושיקו לוגסי, מילאן סמיליאניץ', רודי חדד, טל איילה, מירקו אורמוש, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי