מכבי נתניה והפועל רעננה מחפשות ניצחון ליגה ראשון

דודו אברהם
דודו אברהם | אודי ציטיאט

קבוצתו של סלובודאן דראפיץ' תארח את קבוצתו של דודו אברהם. ערן לוי יזכה לשמירה מיוחדת. אמבולה עדיין פצוע

(גודל טקסט)

לאחר שתי תוצאות תיקו בשני מחזורי הפתיחה, האחת ביכולת מרשימה מול האלופה הפועל ב"ש בטוטו טרנר והשנייה מאכזבת מול הפועל עכו, מכבי נתניה תרצה לצבור מחר (ראשון) ניצחון בכורה בליגה העונה כשתארח את הפועל רעננה, שגם היא מחפשת ניצחון ראשון. בצוות המקצועי דאגו לאורך כל השבוע להזהיר את השחקנים משאננות וציינו לטובה את החלק ההתקפי המסוכן של היריבה ובנתניה לא רוצים להגיע שאננים. 


בקבוצה דאגו בסוף השבוע לרשום סופית את חלוץ הרכש אלחסן קייטה, על-מנת שיוכל לעמוד לרשותו של המאמן סלובודאן דראפיץ'. כפי שפרסמנו ביום חמישי, בנתניה הסדירו את רישומו בבקרה אך לא קיבלו את טופס השחרור הבינלאומי שלו. בקבוצה מאמינים שכבר מחר בבוקר הנושא יוסדר רשמית והגינאי יהיה חלק מהסגל.

 



למרות זאת, לפחות בתחילת המשחק הוא אמור לפתוח על הספסל, כאשר לא פחות משלושה שינויים צפויים להיות בהרכב: בן צעירי, שהורחק במשחק הליגה מול הפועל ב"ש, יחזור ל-11 לעמדת המגן השמאלי במקומו של חגי גולדנברג, כאשר ברנקו ורגוץ' סוף סוף חוזר מפציעה ויפתח במקומו של דודי תירם. גם דן גלזר, שנפצע בנבחרת הצעירה וייעדר כשבועיים נוספים לא יהיה בסגל כאשר ניקו אולסק יפתח בקישור האחורי לצידו של עלי מוחמד. 



סלובודאן דראפיץ'. מחפש ניצחון ביתי ראשון (דני מרון) 


הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, ברנקו ורגוץ', טים הויבך, בן צעירי, עלי מוחמד, ניקו אולסק, אביב אברהם, דיא סבע, ערן לוי, עדן שרם.  


רעננה מציגה: סגנון התקפי יותר 
אחרי תיקו והפסד בשני מחזורי פתיחת העונה, הפועל רעננה מקווה לרשום ניצחון ראשון העונה בליגת העל מול מכבי נתניה. המאמן דודו אברהם ניצל את פגרת הנבחרות וקיים אימונים ממוקדים לקראת המשחק נגד מכבי נתניה. הדגש היה על להצר את מהלכי הכדור של ערן לוי שמנווט את משחקה של היריבה ולמנוע את המעברים בהתקפות מתפרצות מהירות של שחקני הקישור וההתקפה של נתניה.


הפועל רעננה משנה את סגנון המשחק שלה שהופך ליותר התקפי והדגש באימונים היה על ניצול מצבי ההבקעה הרבים אליהם מגיעים החלוצים, בעיקר ההחמצות במשחק נגד בני סכנין בו היה יכול החלוץ ג'ורדן פושה להבקיע לפחות שני שערים. המגן השמאלי הזמבי עמנואל אמבולה עדיין לא החלים מהשבר בארובת העין ואילו הקשר יובל טיטלמן התאושש מהשפעת בה לקה והוא בספק רב למשחק. 




פושה. הפעם הוא יבקיע? (אודי ציטיאט)


"אין משחקים בהם אנחנו לא מגיעים מוכנים, דרוכים ורוצים לנצח", אמר שחקן בקבוצה. "מכבי נתניה מוכרת לכל השחקנים ואסור לאבד ריכוז. חובה להוציא כאן נקודות, כדי שלא נדבר על החלק התחתון של הטבלה".


הרכב משוער: אסף צור, מוחמד שכר, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, עידו לוי, ירדן כהן, בן בנימין, רועי שוקרני, פלורין פורצ'ה (אלי בבייב), ג'ורדן פושה, שמעון אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי