נעים החמיא לשחקניו: "אי אפשר לבוא בטענות. יכולנו לנצח"

יובל נעים
יובל נעים | דני מרון

הפועל אשקלון אמנם נכנעה לב"ש 1:0 בדקה ה-95, אולם המאמן פרגן לשחקניו ואמר בשיחה עם ספורט1: "אמרתי להם 'תעשו הכל ומה שייצא ייצא". שביעות רצון מהסגל

(גודל טקסט)

 אחרי שבוע מוצלח, בו צירפה שלושה שחקני רכש, הפועל אשקלון הייתה קרובה מאוד אמש (שבת) לסיים אותו עם סנסציה גדולה. הקבוצה של יובל נעים החזיקה מעמד 94 דקות מול אלופת המדינה הפועל באר שבע, עם תקציב גדול פי 12, אך אז הגיעה הרגל של מהראן ראדי והציפה רגשות תסכול אצל השחקנים של יובל נעים.

"יצאנו פראיירים, נאיביים", אמרו בקבוצה, "כואב הלב. תיקו היה משקף". יחד עם זאת, עם כל הרגשות הקשים, נעים פרגן לשחקנים בסיום ולא גער בהם. "אם היינו יותר מרוכזים בחלק הקדמי, היינו יכולים לנצח", אמר נעים לספורט1, "אתה לא יכול לבוא לשחקנים בטענות אחרי המשחק שהפגינו. אמרתי לשחקנים: 'תעשו הכל ומה שייצא יצא".

נעים מאוד מרוצה מהסגל ומצירופם של הקשר רמזי ספורי והחלוץ גודנס אג'אי, שנכנסו שניהם כמחליפים. המאמן קיווה לצרף שחקן זר אחד וישראלי, אך הצליח בסופו של דבר לקבל גם את סער בנבנישתי, שחוזהו טרם עבר בבקרה התקציבית. צירופו של הקשר בן ה-25 התאפשר בזכות תרומה שהתקבלה במועדון. נראה שהסגל של הקבוצה, לפחות עד ינואר סגור, אחרי שעוד בשבוע שעבר שוחרר אליאור סיידר שנבחן בקבוצה במשך מספר שבועות.


אכזבה גדולה באשקלון, אבל גם פרגון לשחקנים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי