חשש שתמאש ייעדר מול בית"ר. קלינגר: "הוא הגניבה של הקיץ"

הפועל חיפה חוגגת את המקום הראשון
הפועל חיפה חוגגת את המקום הראשון | ערן לוף

הפועל חיפה שמרה על הפסגה בזכות 1:2 על בני יהודה ובמועדון הודו: "חייבים להישאר על הקרקע". הבלם נפגע וייבדק, המאמן על ממן: "יש לו חוסר שקט מול השער"

(גודל טקסט)

 גם בחלומות הכי ורודים שלהם לא חלמו בהפועל חיפה להתחיל את העונה עם שלושה ניצחונות משלושה משחקים. לא במקרה החגיגות בסיום הניצחון על בני יהודה הזכירו את חגיגות האליפות, ולכן במועדון אף ביקשו לצנן מעט את ההתלהבות: "אנחנו מרוצים, אבל חייבים להישאר על הקרקע. אומנם עשינו ניצחון גדול, אבל הדרך עוד ארוכה".

גם המאמן ניר קלינגר הביע שביעות רצון בעיקר מיכולת הקבוצה: "מרשימה אותי היכולת שלנו ברוב דקות המשחק. אני חושב שהשחקנים אוהבים שאני בטירוף על הקווים, אבל מול השופטים אני שומר על הפאסון".

קלינגר זכה למחמאות על כך שהמשיך עם שיטת ארבעה שחקנים מאחור, כאשר מרכז ההגנה כולל את ניסו קפילוטו וגבריאל תמאש שממשיכים להרשים משבוע לשבוע. אגב האחרון נפצע לקראת סיום המשחק וצפוי להיבדק ביממה הקרובה ובחיפה מקווים כי יהיה כשיר לשבוע הבא מול בית"ר ירושלים. קלינגר אמר על תמאש: "הוא 'גניבה' שעשינו בקיץ".


תמאש. "הגניבה של הקיץ" (ערן לוף)

המאמן גם התייחס לחנן ממן שנראה לא רגוע ברוב שלבי המשחק: "ממן רץ הכי הרבה בקבוצה וכל התקפה עוברת דרכו. יש לו חוסר שקט מול שער ועדיין חסרה לו החדות ליד השער, אבל עדיין הטאצ' שלו הוא מדהים". שחקן נוסף שזכה למחמאות הוא כובש השער הראשון רוסלן ברסקי שאמר לאחר המשחק: "אני חושב שההכנה שלנו הייתה מצוינת. אנחנו מגיעים מוכנים לפני כל משחק כאשר הצוות המקצועי שלנו מכין אותנו בצורה מושלמת לפני כל משחק".

מי שלא היו בסגל במשחק הם הקשרים הישאם כיוואן וגל אראל. "אנחנו מכינים את הסגל הטוב ביותר לפני כל משחק והצוות המקצועי בחר מה שבחר", אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי